پمپ تراکم هوا ، معرفی و نحوه لوله باز کنی با استفاده از آن لوله بازکنی افشار


با به بازار آمدن تجهیزات کار آمد در این زمینه بدون ایجاد خرابی و یا پرداخت هزینه های گزاف به سادگی گرفتگی های لوله باز و شما از این مشکل رهایی می یابید. اما استفاده از دستگاه پمپ تراکم نیز مانند استفاده از هر وسیله دیگر نیازمند تخصص و تجربه است و هر فردی نمی تواند خود بدون دارا بدون آگاهی و دانستن نحوه استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا اقدام به رفع گرفتگی در لوله ها نماید. با توجه به رشد روز افزون گرفتگی لوله های فاضلاب و افزایش تعداد شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه دیگر لوله بازکنی با استفاده از دستگاه های مجهز و مخصوص انجام می شود که یکی از آنها همین دستگاه تراکم هوا می باشد.با سافتاده از این دستگاه ها لوله بازکنی بسیار سرعت می گیرد. پمپ تراکم هوا نیز مانند فنر لوله بازکنی برقی به برق شهری متصل می شود.

  • برای استفاه از پمپ تراکم هوا، حتما نیاز است که یک تکنسین لوله بازکنی این کار را انجام دهد.
  • برای تماس با لوله بازکنی غرب تهران می توانید بر روی لینک آن کلیک کنید.
  • دستگاه پمپ تراکم طبق نحوه عملکرد دستگاه آماده و با فشار معیین تنظیم شود و سپس شلنگ دستگاه در محل گرفتگی گذاشته و شیر تخلیه آن را باز نمایید.
  • یعنی لوله بازکنی فوری را تنها با وجود دستگاه تراکم هوا می توان تضمین کرد و لوله بازکنی شبانه روزی نیز با دستگاه فنر لوله بازکن قابل انجام است.

پمپ تراکم هوا ، معرفی و نحوه لوله باز کنی با استفاده از آن لوله بازکنی افشار

با گسترش زندگی شهری و به خصوص آپارتمان نشینی در شهرهای بزرگ، مشکل گرفتگی لوله ها به امری رایج تبدیل شده است و به همین جهت مشاغل خدماتی از جمله لوله بازکنی شمال تهران و تخلیه چاه تهران به خصوص در شهرهای بزرگ، بیشتر از گذشته شده است. با استفاده از فشار هوا پمپ تراکم هوا، انواع گرفتگی را میتوان رفع کرد. دستگاه پمپ تراکم به سادگی گرفتگی لوله های فاضلابمنزل را باز می نماید. این دستگاه ها همان قدر که حل کننده گرفتگی ها در لوله هستند به همان اندازه هم می توانند باعث خرابی در سیستم لوله کشی ساختمان شوند. در استفاده از این دستگاه ها باید به نکات ایمنی توجه کرد و فشار هوا را با توجه به مسیر لوله ها تعیین نمود بنابراین پیشنهاد میکنم اگر در زمینه کار با این دستگاه ها متخصص نیستید به هیچ وجه این کار را امتحان نکنید.

ما چه کمکی می توانیم بکنیم

البته همیشه توصیه ما به سرویسکاران لوله بازکنی این است که به هنگام کار با این دستگاه، مواظب باشند که سنگ توالت بر اثر فشار هوای وارده دچار شکستگی لوله بازکنی ارزان نشود. گرفتگی لوله به هروسیله ای که باشد با استفاده از فنر لوله بازکنی قابل رفع شدن هست و حتی گرفتگی های سخت نظیر مصالح ساختمانی را می توان با تعویض سرفنر و استفاده از نوع مناسبی از سرفنر، برطرف کرد. حتی فنر آن قابل تغییر است و برای لوله های قطور یا با قطر کم فنرهایی با اندازه های مناسب وجود دارد.

بعد از فشار آوردن روی دستگیره دستگاه ترکم هوا و باز کردن شیر آب ، ضامن دستگاه را با فشار به سمت دستگیره بکشید. با این کار هوای متراکم شده درون مخزن با فشار به درون لوله منتقل می شود و به مانع یا گرفتگی برخورد می کند و مسیر جرین آب فاضلاب باز می شود و جرم های چسبیده به دیواره لوله ها از ان جدا می شود و همراه آب به درون چاه می ریزد. دستگاه تراکم هوا نیروی هوای متراکم درون مخزن خود را با فشار زیادی به درون چاه تخلیه می کند و در فشار های بالا می تواند صدای مهیبی تولید نماید. گرفتگی لوله ها یکی از بزرگترین مشکلاتی است که در بیشتر خانه ها در بعضی از مواقع گریبان گیر ساکنین منزل می شود. دستگاه پمپ تراکم یکی از تجهیزاتی است که در این زمان به کمک آمده و به سادگی باعث رفع این مشکل می شود. برای اینکه از این دستگاه استفاده کنید باید از متخصص لوله بازکنی شرکت تهران کمک بگیرید و مشاوران و متخصصان ما به طور شبانه روزی آماده سرویس دهی به تمام مناطق تهران را دارند با یک تماس در محل حضور پیدا می کنند.

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به لوله باز کنی می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. همانطور که گفته شد ما باید شرایط کار شما را بدانیم تا قیمت دقیق را اعلام کنیم . ما در همان ابتدا ، هزینه مقطوع و منصفانه M تومان را اعلام کرده بودیم. ما هم اعلام می کنیم که قیمت ما مقطوع است و دقیقا همان قیمتی را از شما دریافت می کنیم که اعلام کرده ایم ولی کار از کار گذشته است و کاری از دست ما بر نمی آید.

در این زمان است که مشخص می شود لوله فاضلاب گرفته است و دیگر کاری جز تماس با شرکتهای لوله بازکنی باقی نمی ماند. این روزها استفاده از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی برای رفع گرفتگی آشپزخانه ، ظرفشویی ، سرویس بهداشتی نگرانی هایی را به وجود آورده است. اگر برای دریافت خدمات لوله بازکنی قلهک به یکی از تبلیغات تماس گرفته باشید می توانید از هزینه و خدمات آن ها با خبر شوید که در مقایسه با خدمات لوله بازکنی پرتقال متفاوت است.

تفاوت دستگاه فنر لوله بازکن برقی با دستگاه پمپ تراکم هوا

تا مستقیما با سرویسکار تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهید. همانطور که از اسم آن مشخص است، هوا را درون مخزن خود متراکم میکند. اهداف ما ارائه بهترین کیفیت در کنار مشاوره و توصیه های لازم به مردم به همراه سرعت بالای انجام خدمات با قیمت بسیار کمتر می باشد. با عضویت در خبرنامه گروه صنعتی شمس از جدیدترین محصولات و فروش های ویژه سایت مطلع شوید.

آموزش لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا💨 (به همراه کلیپ آموزشی)

همانطور که در مطلب قیمت لوله بازکنی با فنر گفته شد ، قیمت لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا با هزینه لوله بازکنی با فنر متفاوت است. با پمپ تراکم هوا با استفاده از هوای درون مخزن است مه به بیرون فشار داده میشود. هوا درون مخزن متراکم میشود و با آزادکردن آن گرفتگی را از لوله رفع مینماید.

این دستگاه زمانی کاربرد دارد که امکان استفاده از فنر لوله بازکنی وجود نداشته باشد یعنی نتوان فنر لوله بازکنی را به داخل لوله هدایت کرد. یکی از روش هایی که در هنگام تجمع خاک و مواد مشابه در لوله که باعث گرفتگی لوله ها می شود استفاده می شود، لوله بازکنی به روش فشرده سازی هوا می باشد. مکانیزم دستگاه تراکم هوا به این صورت است که با پمپاژ داخل دستگاه لوله بازکن هوا جمع می شود و مقدار هوای فشرده داخل دستگاه توسط یک دست نمایش داده می شود. هنگامی که فشار هوا کافی باشد، فوراً در لوله محبوس رها می شود تا مواد اضافی در مسیر لوله حرکت کنند. در استفاده از این روش باید نهایت دقت را داشته باشید و حتما آن را به لوله بازکنی سمنان بسپارید. در لوله کشی فاضلاب بیشتر در قسمت سیفون توالت یا نقاط لوله کشی که پیچ و خم دارند مشکلی پیش می‌آید که رسوبات و فضولات در آن مکان روی هم انباشته می شود و کم کم سخت می شوند و راه را برای خروج فاضلاب می بندند.

با پمپ تراکم هوا براساس محل گرفتگی و مناسب با لوله فاضلاب به کار گرفته میشود. این دستگاه برای گرفتگی‌هایی مانند گرفتگی با کاغذ و یا پارچه مناسب است. این دستگاه برای گرفتگی با خاک، گِل و سنگ نیز مناسب نمی‌باشد و برای رفع چنین گرفتگی‌هایی می‌بایست از فنر لوله بازکنی استفاده شود.