وکیل پایه یک دادگستری شیراز 09178002693 بهترین وکیل پایه یک دادگستری شیراز-وکیلی


خدماتی که ایشان ارائه می دهند مشاوره و قبول وکالت در پرونده های همچون طلاق، نفقه، استرداد جهیزیه، تنظیم لایحه و دادخواست، دعاوی ملکی و مالکیت، دعاوی موجر و مستاجر، سرقفلی، تخلیه، قتل، دیه، فوت در تصادفات رانندگی، سرقت، تهدید، مزاحمت تلفنی و … است. در چنین شرایطی است که یک موکل می تواند اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان بهترین وکیل از نگاه مردم شناخته شود. این افراد با داشتن پروانه وکالت و مجوز رسمی دادگستری میتوانند به صورت قانونی روند پرونده شما را به عهده بگیرند. پیدا کردن وکیل در شیراز کار سختی نمی‌باشد اما این‌که بهترین وکیل در زمینه مشکل خود را پیدا کنید کاری مشکل‌تر می‌باشد و نیاز می‌باشد که ویژگی و خصوصیات وکیل را در نظر گرفت.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1401】

وکیل سازمانی فردی بوده که در یک شرکت کار می کند.حوزه فعالیت این وکیل پیگیری پرونده های حقوقی آن شرکت مذکور است. اگر شما هم وکیلی مجرب در زمینه خانواده، مسائل حقوقی، کیفری و جزایی و یا سایر زمینه ها هستید ،با ما در ارتباط باشید تا از طریق سایت وکیلچی معرفی شوید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وکلای متخصص در زمینه های مختلف توسط هیچ نهاد یا ارگانی تعیین و مشخص نمی شوند. بنا براین اگر وکیلی خود را متخصص در زمینه خاصی معرفی نمود حتما از رزومه کاری، مقالاتی که منتشر نموده و پیروزه های مشخصی که داشته مطلع شوید. بهترین وکیل‌های شیراز با مهارت و تخصص بالا، می‌توانند به شما در هر یک از حوزه‌های زیر کمک کنند.

وکیل مهاجرت در شیراز

در این مقاله قصد داریم ده تا از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید. بهترین وکیل شیراز عنوان مقاله ای است که می خواهیم در مورد آن توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. در دادگاه های شیراز، مانند سایر شهرها دعاوی مختلفی رخ می دهد پس مردم این شهر به وکیلی مجرب نیاز دارند تا در صورت بروز مشکل به او مراجعه کنند. وکلای متخصص، توانایی حل پیچیده ترین پرونده ها را دارند، آن ها تجاربی دارند که موجب پیروزی موکل در دعاوی گوناگون می شود. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است و سابقه موفقیت در پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را به عهده داشته است. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، ملکی و غیره قبول دعاوی را به عهده داشته است.

وکیل حذف نام همسر از شناسنامه در شیراز

برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آنها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله ، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و غیره. امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است. وکیل فتح‌پور عضو هیات منصفه مطبوعات بوده و در زمینه پرونده‌های امنیتی و جرایم کلان اقتصادی قبول وکالت می‌نمایند. البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند.

  • وکلای پایه یک دادگستری بعد از گذراندن دوران تخصصی می تواند شروع به فعالیت کنند.
  • در واقع،مشاوره با وکیل کیفری به عنوان یک پشتوانه بسیار قوی اجازه نمی دهد که فرد دچار خسارات جبران ناپذیر شود.طبق اصل ۳۵ قانون اساسی ایران،در همه پرونده های حقوقی و کیفری به طرفین دعوا این حق داده می شود که از یک وکیل متخصص در همان حوزه دعاوی مربوطه کمک بگیرند.
  • کاظم شایسته وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشند که در حوزه دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و غیره فعالیت می کنند و با توجه به سابقه و تجربه ای که در وکالت پرونده های مختلف حقوقی دارند می توان ایشان را به عنوان یکی از بهترین و باتجربه ترین وکلای شیراز معرفی کرد.
  • وکیل دادگستری فردی است که میتوانید در جهت انجام امور حقوقی خود به او مراجعه کنید.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. غلامحسین خلیفه وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که علاوه بر حوزه فعالیت در استان فارس مشاوره غیر حضوری به تمام نقاط ایران نیز دارند و به عنوان کارشناس و مشاور حقوقی کسب و کار نیز فعالیت می کنند.

از آنجایی که قوانین و مقررات حقوقی بسیار پیچیده هستند؛ حل و فصل آن ها به تنهایی و بدون مشورت با افراد حرفه ای و خبره، بسیار مشکل است. علاوه بر این سعی در رفع دعاوی حقوقی بدون مشورت با وکیل در شیراز، ممکن است هزینه و زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد. به صورت کلی، وکیل پایه یک دادگستری می تواند در تمامی پرونده ها و دعاوی به عنوان وکیل حاضر شده و بررسی های لازم را انجام دهد تا از حقوق موکل خود دفاع نموده و رای دادگاه را به نفع موکل تغییر دهد. معمولا وکلا در دوران کارآموزی که نزد وکیل سرپرست می گذرانند، نسبت به تمامی دعاوی تجربه کافی را به دست می آورند و می توانند وکالت آن را بر عهده بگیرند.

لازم به ذکر است که این لیست، کامل ترینلیست وکلا قوه قضاییه شیراز​​​نبوده و شما می توانید برای دسترسی بهلیست کامل وکلا قوه قضاییه شیراز​​​به سایت مرکز وکلا قوه قضاییهبه نشانی 23055.ir مراجعه نمایید. و کلاهبرداری های ملکی بیشترین آمار دعاوی دادگاه ها و دادسرا ها را به خود اختصاص داده است. بهتر است برای پیروزی در پرونده های این چنینی از یک وکیل خانواده در شیراز یا یک وکیل ملکی در شیراز استفاده نمود. مجله خبری وکیل – اغلب افراد وقتی به مشکلی بر می خورند تازه به داشتن یک وکیل فکر می کنند. در صورتی که در جهان مدرن امروزی داشتن یک وکیل امری اجتناب ناپذیر می باشد.