وکیل پایه یک دادگستری شیراز,دفتر وکالت شیراز-وکیلی


دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای فارس و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای فارس از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای فارس که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.

یک وکیل خوب دید گسترده‌تری نسبت به مسائل و مشکلات قضایی دارد و راه حل‌های قانونی بهتری برای پرونده‌ای که در دست دارد ارائه می‌دهد. هر یک از بهترین وکیلان شیراز ممکن است در پرونده‌های حقوقی با موضوع مشخصی مهارت داشته باشند، اما این به معنای ناآگاهی آن‌ها از موضوعات دیگر نیست. با این حال وکلا معمولا پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که در حوزه تخصص و مهارت آنهاست. ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی مجله خبری وکیل روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند. سوابق و میزان تجربیات یک وکیل بسیار مهم می باشد زیرا با همین تجربیات است که می تواند به بررسی پرونده های مختلف در شرایط های مختلف بپردازد، بنابراین قبل از انتخاب وکیل، حتما باید در مورد سوابق و میزان کارایی او تحقیق و پرس و جو انجام داد و آمار میزان موفقیت پرونده های پیشین او را مورد بررسی قرار داد. همچنین تحصیلات و مدارک یک وکیل هم بسیار مهم می باشد و تاثیرات مثبتی در روند پرونده خواهد داشت.

لیست اتاق های فرار در شیراز

سایت حقوقی وکیل وند با برخورداری از خدمات ویژه ای همچون مشاوره آنلاین، پشتیبانی، ضمانت بازگشت وجه، برخورداری از کاربلد ترین وکلا و… آماده خدمت رسانی در زمینه ارتباط و مشاوره با بهترین وکیل در شیراز است که آن ها را در هر ساعت از شبانه روز به اشخاص حقیقی یا حقوقی ارائه می دهد. رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی امور خانواده، ملکی و ثبتی فعالیت دارند و می توان ایشان را به عنوان یکی از وکلای پایه یک دادگستری متخصص و متبحر در شیراز معرفی کرد. فن بیان و نفوذ کلام، برخورد رفتار صحیح در برابر مراجع قضایی و موکل از دیگر ویژگی های بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز است. تعرفه حق الوکاله وکیل دادگستری برای دریافت اطلاعات بیشتر در موردلیست وکلا شهرستان شیراز​​​در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید .

گسترده بودن موضوعات حقوقی باعث شده‌است که تسلط یک فرد به تمامی‌ حوزه‌های تخصصی غیرممکن باشد. در انتخاب وکیل در شیراز برای مشاوره، وکیلانی را انتخاب کنید که در حوزه مشکل شما تبحر و تخصص لازم را داشته باشند. امروزه دعاوی حقوقی یکی از مسائلی است که هر فردی حداقل یک بار در زندگی خود درگیر آن شده است.

مشاور

همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند. همچنین بهترین وکیل باید بتواند از موکل خود در محاکم به بهترین نحو دفاع کند و مانع از ضایع شدن حق موکل خود بشود و مسیر طی شدن پرونده را در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهد. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. ۰۹۱۷۳۰۳۹۴۶۰در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل درشیراز پاسخگوی شما باشد. در تمام مواردی که نام برده شد،حضور یک وکیل کیفری لازم است.همچنین،افراد درگیر در دعاوی کیفری می توانند با کمک وکیل کیفری مسیر پرونده کیفری و زندگی خود را تغییر دهند.

ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود. در مواردی که اشخاص برای دفاع از حق خود و پیشبرد پرونده نیاز به یک فرد حقوقی داشته باشند اما پول و شرایط کافی برای پیدا کرد وکیل نداشته باشند با تشخیص از طرف دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا وکیلی به صورت رایگان برای دفاع از حقوق فرد در نظر گرفته می شود. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب معرفی گزیده‌ای از وکلای خوب شیراز– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم.

  • نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وکلای متخصص در زمینه های مختلف توسط هیچ نهاد یا ارگانی تعیین و مشخص نمی شوند.
  • یکی از بزرگترین مزیت های وب سایت وکیل وند این است که وکلا را بر اساس امتیاز هایی که دریافت کرده اند، دسته بندی نموده و با این کار به آسان تر شدن تصمیم گیری مخاطبان خود کمک بسیار زیادی کرده است.
  • این وب سایت در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده و تمامی خدمات آن دارای مجوز لازم از مراجع ذیربط بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

همچنین درصورتی‌که نیاز به مشاوره رایگان دارید می توانید فرم زیر همین مطلب را تکمیل کنید تا مشاورین مجموعه داپکده با شما تماس بگیرند و پاسخ‌گو به تمامی سوالات شما می‌باشند. همانگونه که خلال مریضی به پزشک مراجعه می کنید، مراجعه به وکلا اینگونه خلال مشکلات حقوقی لازم است. همانگونه که خود درمانی در طی بیماری هیچگاه کار صحیحی نیست و توانایی عوارض بسیاری است. هر یک از اشخاص به فراخور مناسبات همگانی خود دچار برخی مشکلات و گره های حقوقی می شوند. برای حل این مشکلات و گشودن گره ها لازم است تا افرادی باشند که به عنوان راهنما و مشاور برای هر یک از ما عمل کنند.

وجه تمایز وکیل بهاری وظیفه شناسی، انسان دوستی، دلسوزی در کنار مهارت و تجربه ایشان است. از ابتدا تا انتهای هر پرونده همانند یک دوست و راهنما در کنار موکل می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های بارز ایشان اینست که از ابتدا مسیر پرونده را به موکل نشان می‌دهد و در صورتی که پیگیری پرونده نتیجه‌ای برای شخص نداشته باشد به مراجعه کننده اعلام و از قبول پرونده امتناع می‌کنند. این وکیل باسابقه در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده (علی الخصوص پرونده های انواع طلاق) قبول وکالت می‌نمایند. داپکده سامانه هوشمندی است که توسط شرکت خدمتیار آذرخش پاسارگاد و موسسه حقوقی و داوری بین المللی یوسف تقی پور در سال 1397 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون مفتخریم که راه گشای بیش از هزاران پرونده و مشکلات حقوقی شما عزیزان میباشیم.

لیست وکیل پایه یک دادگستری در شیراز