وکیل شیراز 226 وکیل متخصص بنیاد وکلا-وکیلی


گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر شیراز و در پرونده های ملکی پنج سال سابقه فعالیت دارد. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، مجله خبری وکیل ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند.

لزوم داشتن وکیل در شیراز

کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و … البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند .

مشاوره حقوقی آنلاین یکی از جدیدترین روش های مشاوره با وکیل کیفری که طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده است،مشاوره حقوقی آنلاین است.در این روش،موکل از طریق وب سایت مؤسسه حقوقی یا از طریق ارتباط متنی،صوتی و تصویری در شبکه های اجتماعی با وکیل متخصص کیفری ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را عنوان می کند. تعرفه حق الوکاله وکیل دادگستری برای دریافت اطلاعات بیشتر در موردلیست وکلا شهرستان شیراز​​​در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونلیست وکلا شهرستان شیراز​​​پاسخ دهند. جهت اطمینان از تخصص وکیل در موضوع پرونده حقوقی خود ، هم می توانید پیش از مراجعه به دفتر وکالت وکیل، از طریق تماس تلفنی از این امر اطلاع حاصل نموده و هم می توانید پس از مراجعه به دفتر وکالت وکیل در شیراز​​​، ضمن دریافت مشاوره حقوقی از تخصص وکیل مورد نظر خود مطمئن شوید. همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید.

وکیل خلع ید در شیراز

هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا خویش را در زمره وکلای خوب شیراز قرار دهد، وی رتبه اول دانشکده حقوق در سال 75 بوده و در حوزه وکالت، مشاوره حضوری و تلفنی فعالیت داشته و در کلیه پرونده ها قبول وکالت مینماید. قبل از جلسه مشاوره با وکیل متخصص کیفری بهتر است نظرات مشتریان قبلی،رزومه وکیل و سوابق کاری او را به خوبی موردبررسی قرار دهید.یک وکیل خوب دارای تجربه و سابقه کاری درخشان است.همچنین،در پرونده های کیفری تخصص دارد و پرونده های پیشین خود را نیز با موفقیت به پایان رسانده است. زمانی که درگیر یک دعوای کیفری بسیار مهم هستید و قصد دارید که پرونده کیفری خود را به یکی از وکلای کیفری ماهر و باتجربه بسپارید،مشاوره حضوری گزینه بسیار مناسب تری است؛ اما اگر فقط برای پرسش سؤال های مربوط به دعاوی کیفری قصد مشاوره با وکیل کیفری را دارید،مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین را به شما توصیه می کنیم. افرادی که به دنبال وکلای با خبرت و متخصص در شیراز هستند می توانند با مطالعه این مطلب اطلاعاتی را کسب کنند.

  • وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است.
  • وکلا علاوه بر تحصیلات مورد نیاز، مجوزهایی را باید کسب کنند تا اجازه وکالت به آن ها داده شود.
  • خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند .
  • در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم.
  • هزینه وکیل، نمی توان مقدار معینی را برای آن اعلام کرد زیرا این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید در نظر گرفته شود.

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید. هزینه وکیل، نمی توان مقدار معینی را برای آن اعلام کرد زیرا این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید در نظر گرفته شود. کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

در این مقاله قصد داریم ده تا از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید. از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند. ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند.

وکیل دیه در شیراز