وکیل حقوقی در مشهد 09152055986وکیل پایه یک دادگستری در مشهد-وکیلی


آنها به عنوان مشاور، به موکلان خود در مورد حقوق و تعهدات قانونی مشاوره می دهند. شما به وکیلی نیاز دارید که به تعداد زیادی از مسائل مشابه پرونده شما رسیدگی کرده باشد، مگر اینکه موضوع پرونده و مشکل شما منحصر به فرد باشد. هدف مجله خبری وکیل ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است.

ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند. از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند.

بهترین وکیل شهرکرد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

به طور معمول اکثر موکلین، با قوانین مختلف در دادگاه آشنایی کافی ندارند و از این جهت نیز ممکن دست به کارهای نامناسبی بزنند و در نتیجه با مشکلاتی جدی‌تر مواجه شوند. اما با کمک یک وکیل خبره می‌توانند مراحل لازم را به شکل فوق العاده‌تری پشت سر بگذارند و شاهد نتایج بهتری باشند. از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد. این وکیل باتجربه در تمام زمینه‌ها پرونده موکلان را می‌پذیرد و افرادی که پروندهای خود را به وی بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن شاهد نتایج عالی باشند. در این نوع وکالت شما شخصی مطمئن و باسابقه را برای انجام و پیگیری تمام امور، وکیل خود قرار می‌دهید و دیگر نیازی نیست شما اقدام مهمی انجام دهید. این نوع وکالت معمولا شامل امور مالی و اداری موکل مانند خرید، فروش یا پرداخت هزینه خانواده می‌شود.

عباس گلپرور مشهدی

وکیل نجفی دارای سابقه حقوقی درخشان بوده که شما هموطنان عزیز می توانید با اطمینان خاطر در دعاوی حقوقی ، دعاوی کیفری و دعاوی خانواده به ایشان اعطای وکالت نمایید. وکالت و مشاوره در زمینه خانواده و حقوقی، اعم از طلاق (توافقی و یک طرفه ) اثبات نسب ،شناسنامه ، مهریه و نفقه ، اجرت المثل و تقسیم ارث ،دعاوی ملکی و مرتبط با املاک ، خلع ید تصرف عدوانی ، تفکیک و تقسیم،مطالبه وجه اسناد تجاری ( چک ، سفته….) مطالبه سرقفلی وتنطیم قرارداد و…… همان طور که گفتیم پیش از طرح دعوی در دادگاه مشهد باید با یک وکیل خوب و با تجربه یک جلسه داشته باشید.

  • علاوه بر یافتن یک وکیل “حرفه ای”، باید ویژگی های وکیل را با سبک، شخصیت و رویکرد خود مطابقت دهید.
  • یک وکیل متعهد باید قبل از انجام هر اقدامی، مصلحت موکل خود را هم در نظر بگیرید و بدون مشورت کاری انجام ندهد.
  • از اینکه سایت وکیل پایتخت در انتخاب وکیل مشهد برای شما موثر بود، خرسندیم.
  • رازداری از آن جهت مهم است که در موضوعات کیفری و خانواده با افشای آن ممکن است آبروی افراد در خطر قرار بگیرد یا در موارد تجاری و استارتاپی، با انتشار اطلاعات بیزینس رقبا می‌توانند از آن استفاده نموده و صدمات مالی زیادی را به استارتاپ وارد نمایند.
  • بر این اساس خواسته حقوقی شما باید به صورت آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که می بایست جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه شود.
  • می‌توانید از وب‌سایت‌های مؤسسه حقوقی، منابع آنلاین، کانون‌های وکلا یا سایر شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید.

علاوه بر خرید و فروش نیازهای حقوقی، وکلای املاک و مستغلات به امور مربوط به اشتراک دارایی های خانوادگی، سلب مالکیت و ارزیابی ها نیز رسیدگی می کنند. به بیان ساده، اگر مشکلاتی در رابطه با املاک تجاری و یا مسکونی دارید، تماس و همکاری با وکیل ملکی در مشهد به شما کمک می کند تا پیچیدگی های حقوقی که ایجاد می شود حل و فصل کنید. به رابطه خارج از موازین شرعی ارتباطات یعنی صیغه محرمیت و عقد ازدواج، رابطه نامشروع گفته می‌شود که از نظر شرع اسلام حرام و از نظر قانون اسلامی‌جرم است. در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد.

تا از بهترین وکیل زن در اهواز ⚖️【سال1401】

وکیل پایه یک دادگستری، بهترین و مجرب‌ترین وکیل از لحاظ اینکه تجربه و درجه محسوب می‌شود. به یک وکیل پس از موفقیت در آزمون دشوار وکالت و همچنین اختبار، پروانه وکالت پایه یک دادگستری اعطاء می گردد که این وکیل درجه یک می تواند بدون محدودیت در تمامی محاکم حقوقی یا کیفری و خانواده در کل کشور انجام وکالت نماید. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. به دادسرای محل وقوع جرم مراجعه و ضمن تکمیل شکوائیه خود و پیوست کردن دلایل و مستندات خود به جهت اثبات ادعای خود و با پرداخت هزینه های دادرسی شکایت خود را به ثبت برساند. همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند.