وکلای مشهد وب سایت وکلای شهر مشهد-وکیلی


سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. مشهد جزو شهرهایی است که جمعیت بسیاری دارد، بنابراین همانند دیگر شهرها، پرونده های مختلفی در دادگاه های آن وجود دارد. اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد آن ها در مجله برترین وکیل همراه ما باشید. ملاقات با سایر وکلای دادگستری برای بحث در مورد جنبه های مسائل حقوقی و بررسی ایده ها برای رسیدگی های حقوقی؛ تنظیم، تهیه و بررسی اسناد و مدارک قانونی از قبیل اسناد، اجاره نامه و قراردادها.

دانش حقوقی یک وکیل مالیاتی به شما کمک می کند تا از اختلافات و موقعیت های مالیاتی پیچیده جلوگیری کرد. به طور خلاصه، اگر مشکلات مالیاتی قانونی دارید، اولین تماس شما باید با یک وکیل مالیاتی باشد. وکلای قرارداد به افراد کمک می کنند تا اطمینان حاصل کنند که قراردادهای آنها به درستی تنظیم، مذاکره و تصویب شده است و از نظر قانونی معتبر است. این امر به ویژه مجله خبری وکیل برای مشاغل کوچک، صاحبخانه ها و افراد مشابه که اغلب در کسب و کار ایجاد قراردادهایی هستند که تعهدات قانونی ایجاد می کنند مفید است. اشتباه کردن برای یک مهاجر در هنگام رسیدگی به مدارک مورد نیاز برای حل مسائل قانونی مهاجرت بسیار آسان است، اما وکیل مهاجرت با تجربه اطمینان حاصل می کند که از این اشتباهات اجتناب شود و مشاور حقوقی قابل اعتماد ارائه میدهد.

جناب آقای علی خالقی پوستچی وکیل پایه یک دادگستری

وکلای املاک در هنگام خرید و فروش ملک با بسیاری از مسائل حقوقی از جمله بررسی قرارداد ، مذاکره در مورد معاملات، بررسی عنوان زمین و حل و فصل اختلافات پیگیری های لازم را انجام می دهد. بهترین وکیل خانم در مشهد یک متخصص حقوقی واجد شرایط است که علاوه بر نمایندگی و دفاع از موکلان خود در دادگاه، مشاوره تخصصی نیز ارائه می دهد. این وکیل باتجربه، صداقت و جلب اعتماد موکلین را در اولویت کار خود قرار داده و سعی می‌کند با کمک بهترین راه‌‌های ممکن، مشکل را برطرف کند.

وکیل سرقت – وکیل مشهد

هرزگاهی امکان تغییر این لیست نیز بوده تا وکیل های برتر دیگر هم در این صفحه وکیل مشهد معرفی شوند. استاد عزیز محمد افشاری دارای دکتری حقوق جزا وجرم شناسی وبیش از 25 سال سابقه وکالت و از برترین اساتید حقوق جزا در کشور می باشند که در حال حاضر به تدریس دانشجویان دوره کارشناسی،ارشد ودکتر می پردازند از بهترین خصوصیات ایشان شخصی خوش رفتار، متین ،صبور و… می باشند. در باور عموم سرقفلی و حق کسب و پیشه یکی است، اما از منظر قانون این دو مسئله با هم فرق دارند. در مورد سرقفلی باید گفت که این مورد فقط یک حق است که در ازای پولی که در ابتدای عقد قرارداد اجاره توسط صاحب ملک و تحت هر عنوانی از مستاجر گرفته می‌شود به او داده می‌شود. به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد. از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد.

با توجه به اینکه، محاکم قضایی مشهد به طور کلی دارای پرونده های زیادی از دعاوی مختلف هستند و تجربه نشان داده است که در پرونده هایی که، وکیل یا فرد آشنا به قوانین وجود ندارد، قاضی پرونده بیشتر به مشکل برخورده است و رای عادلانه تری داده است، از همین رو وکیل در مشهد میتواند نقش پررنگی در پرونده ایفا کند. مثلا گاهی وجود دارد که عنوان شکایت و دعوا اصلا همخوانی با عمل انجام شده مرتکب و یا خواسته اشخاص ندارد. ▪︎برای افرادی که توانایی پرداخت حق الوکاله را ندارند ،یک لایحه قانونی و حرفه ایی می تواند کار یک وکیل دادگستری را به همان خوبی انجام دهد. اگر لایحه توسط یک فرد متخصص تنظیم شود می تواند بجای شما در دادگاه سخن بگوید. درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد.

  • دعاوی حقوقی بر سر اختلافات مالک و مستاجر، طلاق، املاک و صدمات شخصی همه از نظر فنی تحت حوزه دعاوی مدنی قرار می گیرند.
  • معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد.
  • اکثر مردم، هنگام خرید یا فروش خانه، در نهایت به خدمات حقوقی یک وکیل املاک متکی خواهند شد.
  • به دادسرای محل وقوع جرم مراجعه و ضمن تکمیل شکوائیه خود و پیوست کردن دلایل و مستندات خود به جهت اثبات ادعای خود و با پرداخت هزینه های دادرسی شکایت خود را به ثبت برساند.
  • با یک لیست مکتوب از سوالات آماده باشید و در طول مشاوره یادداشت برداری کنید تا بتوانید بعداً وکلای لیست خود را با هم مقایسه کنید.