وکلای برتر تهران پنج وکیل برتر تهران بهترین وکیل تهران-وکیلی


علت وجود چنین مسئولیت مدنی برای این مشاغل، قسمِ رازداری و انجام وظیفه‌ای است که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، یاد می‌کنند. وکلا قسم می‌خورند تا نسبت به موکل خود متعهد باشند و در دفاع از وی کوتاهی نکنند. وکیل در تهران تبحر و دانش کافی برای پیگیری پرونده‌های مختلف را دارد. تبحر و تجربه وکیل در تهران موجب شده تا فعالیت اصلی وکیل رسیدگی به دعاوی مختلف باشد. دعاوی مربوط به امور وکالت با طرح شکایت در دادگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند.

شبکه های اجتماعی وکیل

ایشان به عنوان نماینده خانه سینما، خانه موسیقی و خانه تئاتر در تدوین لایحه جامع مالکیت فکری در مجلس فعالیت داشتند و در کنار انجام این امور، فعالیت حقوقی و اجتماعی دیگری مانند برگزاری کارگاه های آموزشی را نیز انجام می دهند. این هزینه به عوامل بسیاری بستگی دارد و مقدار مشخصی برای آن تعیین نشده، یعنی هر وکیل با توجه به پرونده موکل خود هزینه حق الوکاله را مشخص می کند. وی وکیل سید محمد خاتمی پنجمین رییس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکیل تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی بوده است.

وکیل خانواده شمال تهران

کار ماهیتا با ارزش وکالت را نه صرفا به دید مادی، کسب درآمد و شغلی برای امرار معاش بلکه به نیت احقاق حق و اجرای عدالت و دفع ظلم و حل مشکلات انسان ها دنبال کند. که ارزش آن بسیار گرانبهاست و از وقت به دست آمده و اختیار و توانی که جامعه در اختیار او نهاده است، نهایت استفاده را برای خدمت واقعی ببرد. که طبق قانون و مقررات قوه قضایه برای وکیل ها به منظور انجام اموری که به وی محول شده است. حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود. که بر این اساس باید طبق قوانین و ماده های وضع شده در کانون وکلا عمل شود. و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد.

این مجموعه با ارائه خدمات حقوقی تخصصی در حوزه‌های گوناگون مثل امور ملکی، امور کیفری، دعاوی خانواده، امور شهرداری، ارث و امور حسبی در بیش از هشت هزار پرونده و با کسب رضایت 99% مراجعین، بهترین گزینه برای صرف وقت و کسب اعتماد شماست. امروز با توجه به پیشترفت علم و تکنولوژی روش های مختلفی جهت سهولت در انجام امور ایجاد می شود که یکی از این روشها ایجاد بستر مناسب در فضای اینترنت جهت راهنمایی و مشاوره حقوقی در خصوص دعاوی و شکایات حقوقی و احقاق حق موکلین میباشد . این مجموعه با بکارگیری جدیدترین روش و تکیه بر دانش فنی توانسته بعنوان بزرگترین و موفق ترین مرکز مشاوره حقوقی فعالیت نماید ، مشاوره حقوقی و قبول کلیه دعاوی حقوقی و کیفری توسط مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری . تمامی اشخاصی که مشکلات حقوقی دارند یک دغدغه بسیار مهم دارند و آن انتخاب بهترین وکیل در تهران می‌باشد. زیرا هر شخص اطلاعات کافی در رابطه با قوانین حقوقی ندارد که بتواند از خود دفاع کند.

معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. گروه وکلای آپادانا با بیش از ۵ سال سابقه افتخار دارد که به صورت تخصصی با وکلای تهران همکاری می‌نماید. گروه وکلای آپادانا در هر بخش از حوزه وکالت با تعداد زیادی وکیل همکاری دارد که همگی جزو بهترین وکلای تهران محسوب می‌شوند. با مشاوره حقوقی با این مجموعه می‌توانید از بهترین وکلای حقوقی متناسب با موضوع پرونده خود بهره‌مند شوید. تجربه نشان داده است که وکیل خانم در پرونده های مربوط به خانواده، طلاق و مهریه و نفقه و بسیاری از پرونده های دیگر موفق عمل کرده اند.

  • بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد.
  • زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم.
  • بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد.

در شهر تهران به عنوان پایتخت ایران افراد زیادی سکونت دارند و این افراد همواره در معرض چالش های حقوقی و قضایی قرار می گیرند و اکثر این اشخاص روش مقابله با این چالش هارا بلد نیستند و نمی‌توانند به تنهایی این مشکل را حل کنند. به طور کلی نمی توان به صورت قطعی از ایجاد دعاوی حقوقی جلوگیری کرد اما می توان با استفاده از روش های خاصی خطرات و پیامد های احتمالی آن را کاهش داد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تمامی دعاوی در شهر تهران پنج سال سابقه فعالیت دارد. برای هر شخصی که در تهران زندگی می‌کند امکان دارد مسائل حقوقی پیش بیاید، همان طور که می‌دانید انجام دادن کاری بدون اطلاعات کافی می تواند مشکلاتی به وجود آورد، اکثر مردم سواد حقوقی ندارند و نمی توانند خودشان در مراجع قضایی از حق خود دفاع کنند.

دعاوی بین المللی

از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات هستند. همینطور آقای دکتر محبی مدیر گروه حقوق عمومی و بین الملل دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات می باشند. ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید.

قبول پرونده های ثبتی و دعاوی ملکی وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای خدّامی 4 . قبول پرونده های کیفری وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 5 . قبول پرونده های خانواده وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی وکالت یکی از قدیمی‌ترین مشاغل و جایگاه‌های اجتماعی است که مردم دنیا از دیرباز با تعریف و شرح مجله خبری وکیل وظایف آن آشنا بوده‌اند. در تعریف کلی، وکیل تهران فردی است که به نیابت از دیگران به انجام امور حقوقی و قضایی آنان می‌پردازد. پس از طرح موضوع توسط موکل، وکلا موظف به دفاع از حقوق وی در محضر قانون هستند. نحوه انجام امور توسط وکیل پایه یک دادگستری و حدود اختیارات آنان توسط قانون مدنی تعیین می‌شود.