هیتر برقی هیمورا، معرفی 8 نوع هیتر پرطرفدار خرید از تولیدکننده-اخگرتابش


در دستگاه های هیتر برقی از بدنه ی گالوانیزه با رنگ پودری و همینطور استیل بسیار مرسوم می باشد . از دیگر موارد مهم سیستم عایق بندی مناسب می باشد تا از هدررفت انرژی جلوگیری کند. با گرم شدن المنت ها ، فن های موجود در پشت دستگاه ، دمای گرم تولید شده توسط المنت را در محیط پخش می کنند که در گسترش بیشتر و بهتر هوای گرم در محیط نیز تاثیر گذار می باشند. برخی گرما را فقط به جسم منتقل میکنند و برخی گرما را به محیط منتقل میکنند.

هیتر برقی هیمورا، معرفی 8 نوع هیتر پرطرفدار خرید از تولیدکننده-اخگرتابش

در نتیجه بخاری می‌تواند هم از طریق جریان همرفتی و هم از طریق تابش محیط اطراف خود را گرم و مشابه یک بخاری برقی تابشی یا مادون قرمز عمل کند. برخلاف بخاری‌های برقی فن‌دار، بخاری‌های برقی میکا از فن استفاده نمی‌کنند و بی‌صدا هستند. هیترها نیاز به هیچ دریچه خروجی ندارند و در هر نقطه از خانه یا محل کار که نیاز به گرم شدن دارند، می‌توان آنها را قرار داد. اگرچه این نوع بخاری‌ها در مقایسه با سایر تجهیزات گرمایی ایمن‌تر هستند اما برای جلوگیری از آتش سوزی باید نکات ایمنی را رعایت کنید. هیترهای برقی باید از اشیای قابل اشتعال مانند پرده یا مبل، پارچه، فرش و موکت پرزدار و …

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بخاری‌های برقی، پرتال بودن یا قابل حمل بودن است. این ویژگی برای برخی از مکان‌ها یک امتیاز بسیار مهم محسوب می‌شود چراکه می‌توان جای بخاری را به راحتی و بدون نیاز به نصب مجدد تغییر داد. این کار برای بخاری‌های غیر قابل حمل به این راحتی امکان‌پذیر نمی‌باشد. این نوع بخاری بسیار کارآمد است؛ زیرا به دلیل تولید انرژی گرمایی تابشی باعث خشکی هوا نمی‌شود، انرژی کمی مصرف می‌کند و سطوح بیرونی آن در صورت تماس تصادفی بسیار داغ نیستند. گروه صنعتي هیمورا بزرگترين توليد كننده انواع تجهیزات صنایع برودتی ، حرارتی و لبنیات در خاورميانه مي باشد.

خوب همان گونه که در بالا نیز ذکر شد جت هیترهای فوق برقی هستند و انرژی الکتریکی تامین کننده ی گرما در آنها است بنابراین روش استفاده و نصب بسیار راحتی دارند و نیازی به تخصص و یا تجربه ی خاصی برای استفاده از این سیستم ها نیست. برای شرح عملکرد این دستگاه ها در وهله ی اول باید گفت که با توجه به نوع سیستم و مدل و ظرفیتی که دارند فضای کاربردی آنها نیز متفاوت است و باید با توجه به متراژی که محیط دارد و همچنین نوع نیاز از دستگاه مناسب استفاده کرد تا نیازهای گرمایشی به بهترین شکل تامین گردد. بعد از انجام مراحل ذکر شده دستگاه را در محل مناسب آن قرار داده و برق آن را وصل نمایید. هیتر برقی فن دار یکی از محصولات پرکاربرد در رده محصولات گرمایشی میباشد که به عنوان یک سیستم تامین گرمایش محیط های کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.کارکرد هیتر برقی فن دار بیشتر در خانه ، ادارات ، مغازه و …میباشد.

کاربرد دارد، از برق تکفاز 220 ولت تغذیه می کنند.

در سال 1905، آلبرت مارش کرومل کشف کرد که آلیاژ نیکل و کروم بیش از 300 برابر از سایر المنت‌هایی که در آن زمان استفاده می‌شد، دوام و مقاومت دارد و به عنوان یک المنت گرم کننده ایمن، استفاده از آنها متداول شد. خب ما در طراحی بدنه این دستگاه از پلاستیک بسیار مقاوم و فشرده استفاده کردیم تا در برابر ضربات احتمالی مقاوم باشد. نخیر این هیتر مخصوص اتاق، کانکس، مغازه و سایر محیط هایی است که مساحت کمی دارند. استفاده از تایمر به منظور مشخصی کردن مدت زمان کارکرد دستگاه و در نتیجه خاموش کردن اتوماتیک آن مورد استفاده قرار میگیرد .

بخاری برقی سرامیکی

درون بخاری فن دار برقی یک فن نیز تعبیه شده است که هوای گرم را به تمام محیط انتقال می دهد. بخاری هایی که اندازه بزرگتری دارند، با استفاده از فن، می توانند هوای گرم خود را منتقل سیستم گرمایشی اخگرتابش سازند. نوع دیگری از این محصولات اندازه کوچکی دارند و به نام کرسی برقی معروفند.

  • این امر ضمن محافظت از المنت های دستگاه در برابر افزایش ناگهانی گرما، سبب مصرف بهینه انرژی می گردد.
  • نه جناب این دستگاه ها با کمترین میزان تولید صدا کار می کنند و شما به راحتی می توانید از آنها در مناطق اداری و تجاری استفاده کنید.
  • شرکت هیمورا در طراحی برخی از جت هیترهای صنعتی این شرکت از کلید سه حالته استفاده کرده است.
  • با توجه به اینکه این دستگاه حالت دیواری و تابشی دارد حرارت را مستقیماً به کف منتقل می کند، در نتیجه هر شیء یا فردی که در مقابل تابش حرارت قرار گیرد گرم می شود، در نتیجه در فضاهای نیمه باز از جمله تعمیرگاه ها، آشیانه های هواپیما و …
  • هیتر وسیله ای است که با استفاده از منابع انرژی می تواند گرما تولید کرده و محل کاربری را گرم نماید.

طریقه استفاده از هیترهای دمنده به شکل پایه دار یا نصب روی دیوار است که موجب عملکرد بهتر و توزیع یکسان گرما در فضا می گردد. اگر بخواهیم مثال بارزتری بزنیم انگار در محیط برای تامین گرمایش، مشعل روشن کرده ایم. پس می توان گفت ظرفیت حرارتی این سیستم بالاست به همین خاطر استفاده از جت هیتر در بسیاری از محیط ها مقرون به صرفه بوده و بهای تمام شده گرمایش محیط نسبت به دیگر سیستم های گرمایشی پایین تر است. جت هیتر از جمله سیستم های گرمایشی می باشد که در مدل های مختلف دارای معایب گوناگونی می باشد.

هیتر چتری به عنوان هیترهای ایستاده یا قارچی نیز شناخته شده و همانطور که در سایت مشاهده کرده اید در مدل های مختلف ساخته شده است. ، بخاری های برقی خود را در دو نوع خانگی تکفاز و صنعتی سه فاز تولید کرده است تا نیاز گرمایشی مکان های وسیع تری را پوشش دهد. هیتر برقی صنعتی که برای گرمایش سالن ها و کارگاه های بزرگ کاربرد دارد، از برق سه فاز تغذیه می کند و هیتر برقی خانگی که معمولا برای گرمایش خانه، ویلا، کانکس و … کاربرد دارد، از برق تکفاز 220 ولت تغذیه می کنند. هیترهای گازی در حالت کلی از نوع فن دار و بدون فن هستند که با سوخت گاز شهری کار می کنند. مدل های بدون فن این تجهیزات بیشتر فضاهای خانگی و مسکونی را پوشش می دهند در حالیکه مدل های فن دار اغلب برای ادارات، سازمان ها، سالن های ورزشی و باشگاه ها یا محیط های تولیدی و صنعتی به کار برده می شوند. هیترهای فن دار با عنوان هیتر دمنده نیز شناخته شده و یکی از سیستم های گرمایشی کارآمد می باشند.

برچسب انرژی در بخاریهای گازسوز