منقل کبابی دستگاه


موتور 6 ولت کم مصرف با سرعت دور در دقیقه تامین انرژی با 4 عدد باطری قلمی لوله فلزی 13 سانتیمتری سبک و قابل حمل آسان خوش دست و استفاده آسان جایگزینی عالی، برای بادبزن های دستی دارای دکمه خاموش و روشن کشویی بر روی بدنه قابل استفاده در منزل ، پیک نیک ، مسافرت و … هزینه خرید باربیکیو گازی بیشتر از باربیکیو ذغالی است اما در دراز مدت سوخت ذغال هزینه‌بر تر است. ذغال پس از 20 دقیقه افروخته می شود و آماده به کارگیری می‌شود و همین هزینه کارکرد آن را بیشتر می‌نماید. گاز مایع و طبیعی در برابر ذغال هزینه کمتری دارند و اگرچه گاز مایع از گاز طبیعی گران‌تر است اما ارزش گرمایی بیشتری دارد. و اما پر طرفدارن ترین و دوست داشتنی ترین مدل های باربیکو نوع زغالی انها است.

امکان قرار گیری سیخ های کوچک، صفحه گریل و انواع ظروف پخت و پز روی منقل ویژگی اصلی این محصول است. از معایب این محصور می‌توان به ارتفاع کم آن از روی سطح زمین اشاره کرد که ممکن است موجب صدماتی برای کاربر و محیط زیست شود. قبل از خرید، جنس بدنه منقل مد نظر قرار می گیرد و با خرید بهترین جنس، این محصول کیفیت بیشتری دارد و وزن بیشتری را تحمل می کند. کباب پز و منقل یکی از اصلی ترین ابزارهایی است که با استفاده از آن می توانید انواع کباب را در کمترین زمان ممکن و با خوشمزه ترین روش تهیه کنید، به خصوص اینکه پخت و پز گوشت در این روش بسیار ساده تر است، ابزاری که می توانید از آن در خانه یا بیرون از منزل استفاده کنید.

پیشنهاد ما برای استفاده معمول و روزمره خرید انواع کباب پز خانگی است که با طراحی منحصر به فردی که دارند به تهیه و پخت کباب با بهترین کیفیت ممکن و سازگار با ذائقه ایرانی کمک می‌کنند. همراه داشتن یک باربیکیو در سفر یا هنگام رفتن به دامان طبیعت در تعطیلات آخر هفته، کباب کردن انواع خوراکی‌های خوش‌طعم و تازه را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. منقل سفری «میلاد صحرا» مدل «متوسط» با ساختار تاشو ، انتخابی عالی برای چنین منظوری است.

  • بر روی دسته فلزی، یک دسته چوبی برای جلوگیری از سوختن دست تعبیه شده است.
  • از این دستگاه می‌توانید برای جوجه‌ کباب، کوبیده، برگ، کباب کردن جگر، سوسیس، ماهی و میگو و انواع سبزیجات استفاده کنید.
  • اگر فضای کمی برای نگهداری منقل و مشتقات آن در منزل دارید حتما منقلهای تاشو را خریداری کنید.
  • اگر قصد دارید کباب‌پز زغالی خود را دایر و آماده نمایید، صرفاً از مواد آتش‌زای مخصوص زغال کمک بگیرید، به کار گرفتن مواد دیگر برای روشن کردن یا افزایش شعله کار خطرناکی است.

انواع کباب پز – کباب پز و منقل (باربیکیو) جز یکی از اصلی ترین لوازمی میباشد که با آن می توانید انواع کباب را در کمترین زمان ممکن و با خوشمزه ترین روش تهیه کنید، به خصوص اینکه پخت و پز گوشت در این روش بسیار ساده تر است. دیگرانواع منقل – خرید و تولید انواع منقل و باربیکیو مسافرتی و کباب پز مسافرتی با بیش از 30 مدل در طرح های متنوع با ضمانت یکساله،☎️ ۰۹۱۴۲۲۴۴۳۷۲☎️ ارسال به تمام نقاط ایران. در ابتدا باید بدانید که منقل را برای فضای آزاد و پیک نیک می خواهید یا باغ ؟ قرار است آن را برای منزل خریداری کنید یا پیک نیک ؟ ابتدا باید این را در نظر بگیرید و سپس منقل کبابی مناسب خود را پیدا کنید. با سلام کباب پز بسیار زیبا و گرانی می باشد حداقل سه برابر بیشتر از کباب پز های دیگه اعلام شده جنس بدنه از استیل ولی چرا آهن ربا به بدنه میچسبه!

منقل های کبابی آلومینیومی به دلیل جنس شکننده تری که دارند امکان شکستن، ترک خوردن یا خم شدن در آن ها بسیار زیاد است. به جنس باربیکیو باید توجه خاصی داشته باشید از آنجایی که بیشتر در ایران این نوع استفاده ها در شمال و مناطق مرطوب و در طبیعت صورت میگیرد مخصوصا برای خرید منقل و باربیکیو های مسافرتی و قابل حمل باید جنس استیل و آلومنیوم داشته باشد. اگر قصد دارید برای یک گروه چهار تا شش نفره کباب تهیه کنید ، یک باربیکیو گازی دوشعله یا یک منقل زغالی با سطح حدود 40×45 سانتی متر کافی است. معمولا قیمت این نوع منقل های ساده ارزان تر هستند ، اما اگر قصد دارید مهمانی های بزرگتری را برگزار کنید باربیکیوهای گازی سه یا چهار شعله مناسب تر است. این نوع باربیکیو گرما و آتش حاصل را از طریق گاز شهری تولید می کند بیشتر برای خانه های آپارتمانی در تراز مورد استفاده قرار میگیرد زیرا در خانه های حیاط دار گاز کشی به حیاط کار مشکلی است .

از ویژگی های خوبی که برای راحتی استفاده در سفر را دارد کیف مخصوص جابه جایی و نگه داری است. مشعل جانبی-ویژگی باربیکیو گاز اغلب برای جوشاندن یا گرم کردن سس ها استفاده می شود. دماسنج – به پخت و پز در مکانهایی که دمای دقیق مورد نیاز است کمک می کند.

ضرورت خرید منقل سفری

شما در هر نوبت می‌توانید ۲ الی ۲/۵ کیلوگرم گوشت را به‌وسیله این کباب‌پز کباب کنید. برای استفاده از گاز مایع باید سر نازل تعویض شده و فشار شکن یا ریگلاتور بسته باشد. ایجاد دود ناشی از پخت و فضای کوچک منزل دو عامل محدوده کننده استفاده از منقل ذغالی برای پخت کباب هستند.

زغال سرخ کن مدل mo-90

منقل کبابی دستگاه

یکی از دلایلی که ما به دنبال کباب‌پزهای خانگی می‌رویم، دود زیاد و کثیف شدن محیط پس از درست کردن کباب با کباب‌پزهای تمیز کردن باربیکیو بزرگ است. کباب پز فارنهایت مدل F60 این مشکل را برای شما حل کرده است و می‌توانید بدون نگرانی آن را در منزل استفاده کنید. این کباب پز از جنس ورق گالوانیزه و به صورت تاشو مناسب کمپ و کوهنوردی طراحی شده است.