معنی کناف و کاربرد کناف در ساخت ویلاهای شمال رادین | panelgachikanaf


در آشپزخانه‌های مدرن نیز از سازه‌های سقفی ونورپردازی‌های مناسب آن استفاده می‌شود. اول، به دلیل وزن کمی که دارد؛ مقاومت کمتری نسبت به رابیتس دارد. به هیچ عنوان نباید از عناصر تأسیساتی برای سوار کردن سقف کاذب استفاده کرد.

کاربردهای دیوارهای پوششی بدون سازه و با سازه[ویرایش]

معنی کناف و کاربرد کناف در ساخت ویلاهای شمال رادین | panelgachikanaf گروه ساختمانی سیمرغ برای تکمیل کادر کنافکار خود نسبت به استخدام افراد متخصص و متعهد https://www. panelgachikanaf.com اقدام میکند. بله همکاران ما در سراسر ایران برای اجرای کناف در خدمت شما هستند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دفتر تهران تماس بگیرید.

  • این سطح نیازی به اجرای آستری ندارد و می توان بعد از پاک کردن سطح از گرده سنباده و سایر آلودگی های احتمالی، بلافاصله مرحله نهایی یعنی رنگ آمیزی، نصب کاشی یا کاغذ دیواری را روی آن اجرا کرد.
  • برای اجرای دکور کناف از گچ برگ 9/5 میلیمتری استفاده میشود.
  • پیچ ها ، سازه درز انقطاع ، نوار درزگیر و ماستیک و غیره نیز از دیگر اجزای دیوار کناف می باشند.
  • در صورتی که از دیوار کناف دو لایه یا سه لایه استفاده شود، فضای خالی مابین پانل های کناف، توسط عایق حرارتی و صوتی ( معمولاً پشم سنگ ) پر میشود.

در صورتی که متراژ کار کناف اعم از سقف کناف و یا دیوار کناف بیشتر از 500 متر مربع باشد امکان کناف کاری به صورت اجرتی مقدور است. منظور از کار اجرتی به این صورت است که کارفرما میبایست نسبت به خرید گچبرگ و سازه کناف استاندارد و همچنین تجهیزات نصب کناف مانند انواع میخ چاشنی و فراهم آوری امکانات نصب مانند داربست و زیر پایی اقدام کند. در این شرایط امکان کار به صورت اجرتی امکانپذیر است و در این صورت مبنای اجرت کناف کاری بر اساس متر مربع از سقف فلت و متر طول از دور باکس میباشد. همچنین اجرت کناف کاری مطابق با تعرفه قیمت گذاری شرکت کناف ایران محاسبه خواهد شد. البته به عنوان تجربه خدمت شما عرض میکنم که در صورتی که متراژ کار شما کمتر از 2000 متر مربع است کارکرد کارفرما به صورت اجرتی اشتباه است زیرا در نهایت قیمت تمام شده بیشتر خواهد شد. همچنین ممکن است برخی از پیمانکاران به دلیل سرعت بیشتر در کار نسبت به حیف و میل متریال مصرفی اقدام کنند که مسلماً ضرر آن از سود آن برای کارفرما بیشتر است.

کاربرد سقف کاذب کناف

انعطاف پذیری بسیار بالای کناف باعث شده بتوانید آن را در اقصی نقاط منزل تان مورد استفاده قرار دهید. اجرای کناف در آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی قابل استفاده می باشد. از پانل های مقاوم در برابر آب می توانید در حمام و سرویس بهداشتی خود استفاده کنید و از پانل هایی سقف کناف که در برابر حریق مقاومت خوبی دارند در آشپزخانه می توانید بهره مند شوید. همچنین بعضی مدل کناف سقف ها عایق صدا هستند و می‌توانید در منازلی که محیطی آپارتمانی دارند آن ها را مورد استفاده قرار بدهید. صفحاتی هستند که گچ تشکیل دهنده آن ها با مواد مقاوم در برابر رطوبت ترکیب شده و برای محیط های مرطوب مناسب می باشند . پانل های گچی MR برای آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی و سایر محیط های نمناک مورد استفاده قرار می گیرند .

:: معرفی اجزای دیوارهای کناف – 77153422

این امکان وجود دارد که با رنگ آمیزی کناف تلفیقی زیبا میان آن و رنگ مورد استفاده قرار گرفته در اتاق پذیرایی ایجاد نمود. صفحاتی هستند که در گچ تشکیل دهنده آن الیاف شیشه موجود است و در برابر حریق مقاومت از خود نشان می دهند . در هر مکانی که خطر آتش سوزی وجود داشته باشد استفاده می شود. کارگاه ها و دیوار چاله آسانسور از جمله دیوار های مهمی می باشد که باید در مقابل آتش سوزی مقاوم و غیر قابل نفوذ آتش باشد. بدین منظور بر اساس ضوابط و جزئیات مربوط به دیوار مقاوم در برابر حریق سازمان آتش نشانی مورد تایید باشد.بنابراین باید از دیوار مستقل نسبت به دیوار زمینه داخلی استفاده و اجرا گردد. این نوع سقف ثابت از یک زیرساز سبک معلق از جنس گالوانیزه با مقاطع ناودانی شکل می باشد که پنل های گچی یک لایه یا دو لایه با پیچ بر روی آن نصب می شود.