لیست 10 وکیل برتر مشهد دادثنا وکیل در مشهد بهترین وکیل در مشهد وکیل-وکیلی


ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد. سید مرتضی موسوی، وکیل دیگری است که می تواند به عنوان بهترین مجله خبری وکیل معرف حضور شما ساکنین محترم استان خراسان رضوی گردد. وی وکیل پایه یک دادگستری با پروانه وکالت 1248 که مرجع صدور آن کانون وکلای دادگستری استان خراسان رضوی است، می باشد.

وکیل رابطه نامشروع در مشهد

جهت پرونده های حقوقی چون املاک، ثبتی، قراردادها، چک واسناد تجاری و… با این وکیل میتوانید تماس بگیرید. در صورت نیاز برای اثبات نسبیت یک شخص با پدر مراحل پیچیده‌ای پیش روی طرفین است، از نظر قانونی نسب به معنای همخونی است و حتی اگر از یک رابطه نامشروع فرزندی متولد شود، رابطه نسبیت مورد قبول دادگاه خواهد بود. در صورتی که شخص به سن قانونی رسیده باشد، اما بعد از سن بلوغ به هر دلیلی اهلیت او ثابت نشود می‌توان لغو حکم رشد او را از دادگاه خواستار شد.

چند سوال کلیدی که باید قبل از استخدام وکیل در مشهد بپرسید:

وظایف متداول دیگر وکیل خانواده شامل تهیه پیش نویس قراردادهای حضانت، وصیت نامه، قراردادهای قبل از ازدواج و سایر اسناد است، وکیل خانواده همچنین بر املاک خانواده نظارت می کنند. وکلای املاک در هنگام خرید و فروش ملک با بسیاری از مسائل حقوقی از جمله بررسی قرارداد ، مذاکره در مورد معاملات، بررسی عنوان زمین و حل و فصل اختلافات پیگیری های لازم را انجام می دهد. ممنونم از تمام افرادی که تا انتهای مقاله بهترین وکیل مشهد همراه ما بودند.

وکلا موظف اند که در چارچوب قانون اساسی و با وجدان کاری و حس مسئولیت خود، به حمایت از موکل بپردازند. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با وکلای معروف در شهر مشهد آشنا شوید. آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند.

  • درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد.
  • آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند.
  • ایشون وکیل بسیار با حوصله و دقیقی هستن ، موضوع پرونده من رو بررسی کردن و وکالت من رو به عهده گرفتن .
  • در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.

وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد. سلام.معیار شما در قرار دادن اسامی وکلای فوق بع عنوان بهترین ها چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید. پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید.

وکیل کیفری کیست؟