لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز ️【آپدیت1401】-وکیلی


در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم. در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند. امیدوارم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد و کمک کند وکیل مورد نظرتان را بیابید.

ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند. شما می‌توانید با برقراری تماس یا ارتباط آنلاین با وکیلان متخصص درباره مشکل حقوقی خود صحبت کنید. تفاوت وکیل پایه یک در شیراز با وکیل پایه دو در شیراز چیست؟وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با تجربه تر و حرفه ای تر از وکیل پایه دو است و در مسائل حقوقی و کیفری می تواند وکالت نماید، در حالی که وکیل پایه دو دادگستری در شیراز اختیارات محدودتری داشته و فقط در مسائل کیفری اجازه وکالت دارد. الان از بقیه وکلا هم خواهشمندیم همینگونه واقعیت پرونده ها رو به موکل هاشون بگن. از آنجا که تجربه کاری وکالت، نقش تعیین کننده ای در مهارت شغلی وکیل و احتمال موفقیت وی در یک پرونده حقوقی دارد، پیشنهاد می شود که از وکلای باتجربه بیشتر برای اخذ مشاوره و اعطای وکالت جهت مراجعه به مراجع قضایی استفاده نمایید. در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای فارس را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص فارس در کمترین زمان دریافت کنید.

امیر فتح پور جزو بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با 17 سال سابقه وکالت در زمینه دعاوی خانواده، ملکی، کیفری، ثبتی و غیره می باشند. ایشان تاکنون درصد بالایی از پرونده هایی که وکالت کرده اند را به موفقیت و نتیجه دلخواه موکل خود رسانده اند. ایشان از سال ۸۹ عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس هستند و در این سال موفق به مجله خبری وکیل کسب رتبه ۶ آزمون وکالت کانون وکلای استان فارس شدند. وجه تمایز ایشان وظیفه شناسی و انسان دوستی و دلسوزی در کنار مهارت و دانش ایشان است. ویژگی دیگر ایشان این است که از ابتدا مسیر پرونده را به موکل نشان میدهد و در صورتی که پیگیری پرونده نتیجه ای برای شخص نداشته باشد به مراجعه کننده اعلام و از قبول پرونده امتناع می‌کنند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز【آپدیت1401】

آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است.

وکیل جرایم اقتصادی در شیراز

ما در این مقاله قصد داریم که بهترین وکیل در شیراز رو بهتون معرفی کنیم تا با خصوصیات و ویژگی های یک وکیل خوب در شیراز آشنا بشید و همچنین دانش حقوقی خودتون رو هم بالا ببرید ما برای یک انتخاب درست کنارتان هستیم. از آنجا که تعرفه مشاوره وکیل و حق الوکاله ویبا توجه به سطح دانش و میزان تجربه وکیل متفاوت بوده و گاه تا مبالغ بسیار بالا افزایش می یابد، پیشنهاد می شود که پیش از مراجعه به دفتر وکیل در شیراز​​​​و اقدام به دریافت مشاوره، از مبالغ حق المشاوره و حق الوکاله وکیل مورد نظر خود اطمینان حاصل نموده تا برای پرداخت آن دچار مشکل نشوید. در شیراز می تواند شما را در مراحل دشوار، سخت و حساس قانونی کمک کرده و نتیجه دلخواهتان را برایتان به ارمغان آورد. معمولا افراد عادی اطلاعات خوب و دقیقی از مباحث و پیچ و خم های قانونی و قضایی ندارند و بالطبع نمی توانند اقدامات درست و لازم را در موقعیت مناسب برای رسیدن به موفقیت انجام دهند.

باید تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را در اختیار وکیل قرار دهد، همکاری های لازم را برای پیشرفت پرونده انجام دهد و تمام جزئیات پرونده را بدون پنهان کاری به وکیل توضیح دهد. برای استفاده از این ویژگی لازم است وارد حساب کاربری خود در «ای استخدام» شوید. اینگونه برای رسیدن به نتیجه نهایت همکاری را با قاضی داشته و هیچگاه از این شروط سو استفاده نمی کند.

  • ایشان در زمینه دعاوی های ملکی، مالی، حقوقی، کیفری، خانواده و غیره در شهر شیراز فعالیت می کند.
  • وکیل سازمانی فردی بوده که در یک شرکت کار می کند.حوزه فعالیت این وکیل پیگیری پرونده های حقوقی آن شرکت مذکور است.
  • معمولا در کشور ما فرهنگ استفاده و در اختیار گرفتن یک وکیل پایه یک دادگستری در شیراز هنوز نهادینه نشده است و افراد در زمانی که دیگر دفاعی باقی نمانده به وکلا مراجعه می نمایند.دلیل این موضوع را می توان تبلیغات منفی بر علیه وکلا، نداشتن آگاهی مردم نسبت به حق و حقوق، رواج روش سنتی کدخدا منشی، بالا بودن نرخ حق الوکاله ها و … دانست.
  • کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونلیست وکلا شهرستان شیراز​​​پاسخ دهند.
  • مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند.

ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند . مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. زهرا بهاری، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و دارای رتبه ۶ آزمون ورودی کانون وکلای شیراز در سال ۸۹ با 12 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد.

وکیل کلاهبرداری در شیراز

زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است. ایشان در زمینه های ملکی، خانوادگی، ثبتی، کیفری و غیره فعالیت می کند و به عنوان بهترین وکیل در شیراز از نگاه مردم شناخته شده است. هر وکیل موفق و خبره ویژگی هایی دارد که می تواند باعث اعتماد متقاضیان در انجام امور حقوقی شود. یک وکیل موفق باید تحصیلات آکادمیک در زمینه های مختلف وکالتی داشته باشد به دلیل اینکه قوانین و مقررات در حقوق دارای پیچیدگی هایی می باشد که با مطالعه و تجربه می شود آنها را آموخت. همچنین داشتن تجربه ی کافی در رسیدگی و بررسی به امور پرونده ها و آشنایی با دادسرا و دادگاه ها و همچنین دانستن قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، می تواند به پیشبرد پرونده کمک بسیار زیادی کند.

کد شیراز یا پیش شماره تلفن شیراز ۰۷۱ می باشد اگر به دنبال تماس با یک وکیل در شهر شیراز هستید و می خواهید با تلفن ثابت آن تماس بگیرید حتما باید کد ۰۷۱ را قبل از تلفن آن وارد کنید تا بتوانید با یک وکیل در شهر شیراز تماس بگیرید. امروزه وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در شهر شیراز وجود دارد که هر روزه کارهای حقوقی زیادی را جهت شهروندان شهر شیراز انجام می دهند. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد. بهترین وکیل‌های شیراز با مهارت و تخصص بالا، می‌توانند به شما در هر یک از حوزه‌های زیر کمک کنند. وکیل خوب در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟وکیل خوب شیراز باید به روز، امین و امانت دار، متخصص، با تجربه و دارای فن بیان قوی بوده و همچنین ویژگی هایی از جمله توانایی پیشنهاد کم هزینه ترین و سریع ترین راه حل، برخورد محترمانه با قاضی و موکل، عدم امید بخشیدن بیهوده به موکل را داشته باشد. خیر با الکترونیکی شدن قراردادها، می توانید به صورت حضوری مراجعه نکنید و وکالت پرونده را به طور غیر حضوری به وکیل مورد نظر واگذار کنید.

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.