لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز ️【آپدیت1401】-وکیلی


در هنگام تشکیل جلسه دادگاه، حضور تنها یک وکیل برای رسیدگی به امور پرونده کافی می باشد و از آنجایی که داشتن وکیل در مواجهه با مشکلات حقوقی حق همه می باشد، بنابراین هرکسی حق این را دارد تا وکیل خود را خودش انتخاب کند و کلیه امور حقوقی خود را به او بسپارد. همانگونه که خلال مریضی به پزشک مراجعه می کنید، مراجعه به وکلا اینگونه خلال مشکلات حقوقی لازم است. همانگونه که خود درمانی در طی بیماری هیچگاه کار صحیحی نیست و توانایی عوارض بسیاری است. وکیل کیست؟وکیل، نماینده یا جانشینی است که از طرف شخص دیگری اعم از حقوقی یا حقیقی توسط عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. امروز نیز از ساعتی پیش اخبار بازداشت وکیل قدسیه قدسبین و وکیل علیرضا زارع، وکیل آستاره انصاری و وکیل مهدی صفری در حال انتشار است. هر یک از اشخاص به فراخور مناسبات همگانی خود دچار برخی مشکلات و گره های حقوقی می شوند.

وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشد و در دعاوی های حقوقی، خانوادگی، کیفری، ثبتی، ملکی، شهرداری، امور گمرکی، بیمه، تعزیرات، امور قراردادها و غیره تخصص و مهارت دارد و با تجربه و سابقه بالایی که در زمینه وکالت دارد به عنوان بهترین وکیل در شیراز مشغول به فعالیت می باشد. کاظم شایسته وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشند که در حوزه دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و غیره فعالیت می کنند و با توجه به سابقه و تجربه ای که در وکالت پرونده های مختلف حقوقی دارند می توان ایشان را به عنوان یکی از بهترین و باتجربه ترین وکلای شیراز معرفی کرد. رزومه ایشان از وکلای جوان سامانه وکیل نوین ،دارای پروانه وکالت پایه یک و ۶سال تجربه وکالت هستند. افسانه راستی با 11 سال سابقه وکالت یکی از وکلای با دانش حقوقی و تجربه بالا در دعاوی مختلف حقوقی می باشند و با توجه به تخصص و تسلطی که بر قوانین حقوقی دارند به عنوان یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز شناخته می شوند. خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند. ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند.

  • در واقع،مشاوره با وکیل کیفری به عنوان یک پشتوانه بسیار قوی اجازه نمی دهد که فرد دچار خسارات جبران ناپذیر شود.طبق اصل ۳۵ قانون اساسی ایران،در همه پرونده های حقوقی و کیفری به طرفین دعوا این حق داده می شود که از یک وکیل متخصص در همان حوزه دعاوی مربوطه کمک بگیرند.
  • وکلایی که می توانند با دادهها و بینش بالای خود، روابط عمومی بالا و با صدایی رسا از پرونده شما دفاع کنند و مشکلتان را حل و فصل نمایند.
  • شخصی است که با قبولی در ازمون وکالت و داشتن پروانه وکالت از مرکز کانون وکلا استان فارس در شیراز به امر وکالت مشغول است و با دانش و تجربه عملی خود در دادگاه ها و پرونده های چالش انگیز توانسته موفق باشد و از سابقه خوبی برخوردار است.
  • سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب معرفی گزیده‌ای از وکلای خوب شیراز– لیست 10تایی را مطالعه کردید.
  • ایشان وکیل پایه یک دادگستری می باشد و با سابقه بالا و درخشانی که در زمینه وکالتی داشته است، توانسته تا به عنوان بهترین وکیل در شیراز در بین مردم شناخته شود.

کد شیراز یا پیش شماره تلفن شیراز ۰۷۱ می باشد اگر به دنبال تماس با یک وکیل در شهر شیراز هستید و می خواهید با تلفن ثابت آن تماس بگیرید حتما باید کد ۰۷۱ را قبل از تلفن آن وارد کنید تا بتوانید با یک وکیل در شهر شیراز تماس بگیرید. امروزه وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در شهر شیراز وجود دارد که هر روزه کارهای حقوقی زیادی را جهت شهروندان شهر شیراز انجام می دهند. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد. بهترین وکیل‌های شیراز با مهارت و تخصص بالا، می‌توانند به شما در هر یک از حوزه‌های زیر کمک کنند. وکیل خوب در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟وکیل خوب شیراز باید به روز، امین و امانت دار، متخصص، با تجربه و دارای فن بیان قوی بوده و همچنین ویژگی هایی از جمله توانایی پیشنهاد کم هزینه ترین و سریع ترین راه حل، برخورد محترمانه با قاضی و موکل، عدم امید بخشیدن بیهوده به موکل را داشته باشد. خیر با الکترونیکی شدن قراردادها، می توانید به صورت حضوری مراجعه نکنید و وکالت پرونده را به طور غیر حضوری به وکیل مورد نظر واگذار کنید.

بهترین وکیل خانواده در شیراز

ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند . مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی مجله خبری وکیل می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. زهرا بهاری، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و دارای رتبه ۶ آزمون ورودی کانون وکلای شیراز در سال ۸۹ با 12 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد.

لزوم داشتن وکیل در شیراز

اگر به دنبال بهترین وکیل شیراز یا وکیل خوب در شیراز هستید در لیست بالا می‌توانید خیلی از وکیل های خوب و عالی را در شهر شیراز مشاهده نمایید . برای مشاهده رزومه و جزئیات هر یک از وکلا می‌توانید روی نام آن وکیل کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی آن و بشوید. دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره. شخصی است که با قبولی در ازمون وکالت و داشتن پروانه وکالت از مرکز کانون وکلا استان فارس در شیراز به امر وکالت مشغول است و با دانش و تجربه عملی خود در دادگاه ها و پرونده های چالش انگیز توانسته موفق باشد و از سابقه خوبی برخوردار است. به طور کلی تخصص وکلای متخصص در شیراز با تعداد پرونده هایی که در یک زمینه خاص قبول نموده و پرونده را به پیروزی رسانده است شناخته می شود.