لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیلی


مطابق قانون برای این که وکلای دادگستری بتوانند در تمامی امور حقوقی، مشاوره ها، تنظیم دادخواست و لایحه اعلام وکالت کنند، نیاز است از مراجع زیر صلاح و قانونی اقدام به دریافت پروانه وکالت دادگستری نمایند. این پروانه وکالت با دو عنوان پروانه وکالت دادگستری پایه یک و پایه دو به وکلا اعطا می گردد. زمانی که وکیلی این پروانه را کسب کند به عنوان وکیل پایه یک و یا پایه دو اجازه قانونی برای بررسی امور حقوقی را خواهد داشت. جناب آقای سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری و حقوقدان متولد ۱۳۳۲ در نطنز بوده و دارای تحصیلات فوق‌ لیسانس الكترونیك هوایی از دانشگاه هوایی و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و لیسانس حقوق در سال ۶۱ و فوق‌ لیسانس حقوق و دكترای حقوق می باشد. وی از از همافران نیروی هوایی و مسوول انجمن اسلامی نیردی هوایی بوده و مدیركل امور عمومی و دفاعی سازمان برنامه و بودجه می باشند. وی وکالت برخی چهره های سیاسی مانند محمد عطریانفر، شاپور کاظمی، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز و همچنین وکالت مهدی هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی را بر عهده داشته است.

وکیل دعوای شهرداری

متاسفانه انواع کلاهبرداری نظیر جعل سند، فروش غیر قانونی ملک، فروش ملک به چند نفر می‌شود. دعاوی ملکی خود به دو دسته حقوقی و کیفری تقسیم می‌شوند. که برخی از آن‌ دعاوی شامل الزام به تحویل ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، فک رهن و … می‌شود. دعاوی ملکی از پیچیدگی بسیار برخوردار می‌باشد، دعاوی ملکی در شهر تهران نیز به دلیل افزایش ساختمان سازی بسیار زیاد شده است که حل و رسیدگی آن نیازمند داشتن اطلاعات زیاد می‌باشد.

چه زمانی باید به وکیل دادگستری در شمال تهران مراجعه کنیم؟

همچنین در سال 1385 به سمت ریاست کانون وکلای مرکز منصوب شد. برای آنکه این افراد از حقوق قانونی در زمان تطبیق جنسیت برخوردار شوند نیازمند طی یک پروسه حقوقی و قانونی هستند. در اینجا است که ضرورت استفاده از تخصص وکیل تراجنسیتی یا وکیل دو جنسه ها عینیت می یابد. حقیقت آن است کهوکیل تطبیق جنسیت یا وکیل افراد تراجنسیتی به وکیلی اطلاق می شود که در خصوص حقوق قانونی افرادی تلاش می کند که از نظر “جنسیت” ، متفاوت از دیگر افراد جامعه متولد شده اند.

البته مشروط بر آنکه مرگ با توجه به اسناد مربوطه به صورت حقیقی باشد. کپی رایت2021 © – تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل دادفر می باشد. خسارت تاخیر تادیه در دعاوی قابل مطالبه است که موضوع اختلاف دین ( بدهی) از نوع وجه رایج ایران باشد و همچنین سر رسید مشخصی در پرداخت آن پیش بینی شده باشد.

یا برای کسب و پیشه، مالک می تواند با مراجعه به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقاضای تخلیه ید بنماید. در تعابیر عامیانه به دعوای تخلیه ید، تخلیه هم گفته می‌شود. در صورتی که بین مالک و مستأجر قرارداد اجاره ای منعقد مجله خبری وکیل شود. و مستأجر از تخلیه ملک امتناع ورزد مؤجر یا وکیل می‌تواند. با مراجعه به شورای حل اختلاف با تودیع مبلغ قرض الحسنه (پول پیش) تقاضای صدور دستور تخلیه را بنماید که این دستور فوری و غیرقابل اعتراض می باشد.

  • بنابراین وکلا وظیفه دارند در فواصل جاری، جهت تکمیل پرونده قضایی موکل خود اقدام کنند.
  • بدیهی است این آثار تا زمان فوت مولود تازه با وی باقی خواهد بود.
  • به طور کلی براساس قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری معمولا قضات این سازمان به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه منصوب می شوند.
  • اگر ساکن تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، بهترین وکیل تهران را پیدا کنید با ما همراه باشید.