لیست 10 تا از بهترین وکیل ایران ️【آپدیت 1401】-وکیلی


درایت و همدلی با موکل خود به منظور ایجاد اعتماد به نفس و آرامش او در جهت پیش برد بهتر پرونده. پرداخت نکردن نفقه زمانی جهت طلاق از طرف زن قابل استناد می باشد که مرد از دادن نفقه استنکاف و الزام وی به تائیدیه آن ممکن نباشد. ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت.

تماس با مدیریت جهت اخذ نوبت  :09155987611

بنابراین وکیل مربوطه، با بررسی پرونده به صورت کلی و درنظر گرفتن مشکلات آن، هزینه حق الوکاله خود را اعلام می دارد و سپس متقاضی می تواند تصمیم بگیرد که پرونده را به این وکیل واگذار کند یا خیر. ، حقوقی در ایران جز مسائل بسیار مهمی میباشد که درصد زیادی از مردم برای حل مشکلات پرونده ی خود به دنبال انتخاب وکیل در ایران میباشند. حضور وکیل در ایران در تمامی پرونده های کیفری و جزایی به حدی اهمیت دارد که متهم در صورت عدم دسترسی به وکیل و نداشتن هزینه ی کافی نیز میتواند از قاضی پرونده خواهش کند که وکیلی را برای دفاع از او اختصاص دهد. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. من ساکن لودوک کانادا هستم و به صورت جدی نیاز به وکیل در ایران دارم.

وکلای مجموعه دادنیک توانایی انجام انواع پرونده‌های حقوقی، ملکی، کیفری را به صورت تخصصی دارند. در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. نگاهی گذرا به مقررات و نظامنامه هایی که در نظامهای حقوقی مختلف در مورد وکلا به تصویب رسیده است، گویای این واقعیت است که تلاش قانونگذاران عمدتاً در جهت ایجاد یک سیستم کنترل بر اعمال و رفتار وکلا و جلوگیری از استفاده نامشروع از این حرفه در جامعه بوده است.

همین امر مؤید اهمیت آن و قرار داشتن در زمره حقوق اولیه و اساسی بشر در یک جامعه انسانی است. اگر به دنبال وکیل در ایران می گرید که امور حقوقی شما را به بهترین نحو پیگیری و حل و فصل کند در جای درستی قرار دارید. توجه داشته باشید که برخی از افراد نیز تشخیص میدهند که به طور کلی تمام اعمال حقوقی خود را به یک وکیل در ایران که خوب و قابل اعتماد است بسپارند و از بایت مدیریت شرایط حقوقی شغلی و شخصی، خیالشان راحت باشد.

  • همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد و نتوان اهمیت کاری انان را انکار کرد.
  • بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند.
  • از این که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با وکالت دارید، می توانید با وکلای ذکر شده در سایت در میان بگذارید.
  • همان‌طور که در مقدمه نیز گفتیم، شغل وکالت انواع مختلفی دارد، زیرا حوزه‌های آن بسیار وسیع است و کسانی که در این شغل فعالیت می‌کنند، تخصص‌های مختلفی دارند.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی آرمان توسعه عدالت نورا (دادسو) محفوظ است و کپی برداری از محتوا و مطالب وب سایت بدون اجازه کتبی از موسسه غیرقانونی است. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند. در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد. همان طور که یک پزشک ممکن است برای درمان شما از روش‌هایی استفاده کند که برای شما ناخوشایند است، یک وکیل نیز ممکن است بعضا حقایقی را با شما در میان بگذارد که دوست نداشته باشید ولی به نفع شماست.

بهترین وکیل در ایران

بیش از 50 هزار وکیل خبره در این سامانه آماده ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در قالب گفت‌وگوی آنلاین و حضوری به شما عزیزان هستند. یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست. بهتر است بدانید که انواع امور اداری و حقوقی که نیاز به احراز هویت ندارند، توسط وکیل در ایران قابل انجام است.

بین الملل وکیل در ایران

ممکن است در برخی از موارد نیاز باشد تا افراد در خارج از ایران، وکالت نامه را تنظیم کنند که در چنین شرایطی بهتر است در حضور یک مامور کنسولی یا سیاسی جمهوری اسلامی ایران انجام شود. شایع ترین دعاوی کیفری کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، ضرب و جرح عمدی، ترک انفاق و… میباشد که با طرح شکایت در دادسرای محل وقوع مجله خبری وکیل جرم اقامه و پیگیری میشود. این دفتر حقوقی با تجربه بالا در طرح شکایت کیفری و پیگیری آن از ناحیه شاکی و دفاع از متهمان که به ناحق در معرض اتهام میباشند، ضامن موفقیت شما در پرونده های کیفری خواهد بود. شما می تونین کاراشو بکنین؟ من نه وقتشو دارم و نه می تونم بیام ایران و نه اصلا بلدم که انجامشون بدم.