لیست وکیل پایه یک دادگستری در شیراز + اسامی وکلای شیراز به همراه شماره تماس-وکیل پرتاک وکیل پرتاک-وکیلی


با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی‌توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آنها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله ، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و غیره. رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. اسماعیل ساربانی وکیل پایه یک دادگستری می باشند که با توجه به سابقه بالایی که در حوزه های مختلف وکالتی دارند به عنوان مشاور و وکیل در موسسات و سازمان های معتبر نیز فعالیت دارند و به عنوان یکی از بهترین وکیل در شیراز معرفی می شوند.

  • وکلای متخصص، توانایی حل پیچیده ترین پرونده ها را دارند، آن ها تجاربی دارند که موجب پیروزی موکل در دعاوی گوناگون می شود.
  • استخدام مشاغل فروش بازاریابیاستخدام بصورت دورکاریاستخدام برنامه نویساستخدام مشاغل حسابداری مالیاستخدام مشاغل اداری دفتریاستخدام بانواناستخدام مشاغل کامپیوتر نرم‌افزار ITاستخدام مشاغل فنی مهندسی سایر …
  • به همین دلیل در رفت و آمد ها به دادگاه ها و دادسرا ها، وجود یک فرد متخصص، خبره و مجرب در زمینه امور حقوقی و کیفری و قضایی الزامی می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد. وکیل پایه دو دادگستری کسی است که هنوز در تمامی آزمون‌های وکالت قبول نشده و یا زمان زیادی از گرفتن پروانه وکالت او نگذشته است. اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز هستید در لیست بالا می‌توان خیلی از وکیل هایی که در شهر شیراز مشغول به فعالیت می باشند را مشاهده نمایید. اگر وکیل یک وکیل پایه یک دادگستری باشد در بالای آن عبارت وکیل پایه یک دادگستری در شده است.

خیر حق الوکاله در واقع هزینه ای است که بهترین وکیل شیراز بابت حل پرونده صرف می کند و به نتیجه مثبت یا منفی قاضی بیستگی ندارد. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

یکی از مهم ترین و بزرگ ترین ویژگی های یک وکیل خوب و حرفه ای در شیراز، امانت داری و راز داری او می باشد. امروزه وکیل های زیادی وجود دارند که قبول می کنند در چندین قسط بتوانید حق الوکاله یا دستمزد آنها را پرداخت کنید در لیست بالا وکیل های زیادی وجود دارند که امکان پرداخت اقساط را برای شما دارند و از طرفی آنها قبول می‌کنند که هزینه دستمزد یا حق‌الوکاله آنها مجله خبری وکیل را در آخر کار پرداخت کنید. او هیچگاه تا اینکه پس از اتمام پرونده اینگونه راز های موکل خود را پیش اصلا فردی فاش نمی کند. حال که با لزوم داشتن وکیل آگاه شدید، عالی است قدری هم با خصوصیات یک وکیل عالی و مناسب آگاه شوید. درصورتیکه در فکر یافتن وکیلی مناسب برای کار خود هستید، لازم است تا پیش از انتخاب، خصوصیات برجسته یک وکیل دانا و با خبرت را بدانید.

بهترین وکیل مهریه در رشت ⚖️【آپدیت 1401】

مثلا در دعاوی مالی از ۷ تا ۱۰ درصد طبق تعرفه پیش بینی شده است که از موکل گرفته می شود. مخدر به ماده خالص (ساده) و یا ترکیبی گفته می‌شود که مصرف آن موجب اعتیاد و وابستگی مصرف به آن ماده گردیده و اثرات بسیار نامطلوب جسمی و روانی بر روی فرد می‌گذارد. طبق ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر، فروش، وارد و صادر کردن و تولید و توزیع تریاک، شیره، چرس و بنگ و.. منظور از دعاوی ملکی یا دعاوی راجع به املاک دعاوی و اموری است که در آن موضوع خواسته یک ملک بوده و یا منشأ اختلافات طرفین ناشی از یک ملک یا مال غیر منقول است اعم از زمین، آپارتمان، مغازه، عمارت، خانه دربستی، باغ و امثال این ها.

تخصص ایشان دعاوی ملکی است و همچنین قبل از قبول وکالت پرونده های، با موکل جلسه ای برای مشاوره تعیین می کنند و تمامی اسناد و مدارک لازم را بررسی نموده و به صورت احتمالی می گویند که نظر دادگاه چه چیزی می تواند باشد. مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف مانند ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی و غیره در همه شهرها اتفاق می افتد و تنها دغدغه ای وجود دارد، پیدا کردن یک وکیل خوب و متخصص در این زمینه می باشد. در شهر شیراز هم پرونده های مختلف حقوقی در دادگاه وجود دارد و وکیل های متخصص زیادی هم در این شهر مشغول به فعالیت می باشند. سایت وکیل از ما با فراهم اوردن گزیده ای از بهترین وکیل در شیراز، این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا راحت تر بتوانند وکیل موردنظر خود را انتخاب کنند.

رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی امور خانواده، ملکی و ثبتی فعالیت دارند و می توان ایشان را به عنوان یکی از وکلای پایه یک دادگستری متخصص و متبحر در شیراز معرفی کرد. همچنین آگاهی، علم و تجربه وکلا و مشاور حقوقی در شیراز می تواند همواره مردم را کمک نماید تا با کمترین ضرر و زیان مالی، جانی و روحی به حقوق خود برسند. بسیاری دیده شده است که افرادی که به بهانه های مختلف مانند زیاد بودن حق الوکاله یا سخت بودن انتخاب یک وکیل و … از داشتن یک وکیل امتناع نموده اند، این افراد خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند.

بهترین وکیل تبریز را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1401】