لیست وکلای مشهد وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیلی


عباس شهروان، یکی از بهترین وکیل در مشهد می باشد که سال هاست در دفتر حقوقی خود پس از داشتن جلسه مشاوره با مراجعین، با توافقات انجام شده پرونده های آن ها را اخذ کرده و بسیار دلسوزانه و با مسئولیت پذیری بالا با بهترین نتیجه به پایان می رساند. ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی بوده و علاوه بر ارائه خدمات وکالتی، عضو هیئت علمی دانشگاه نیز می باشد. آقای شهروان به دلیل حفظ مصلحت موکلین خود هیچ گاه مسائل مالی را به وجدان کاری خود ترجیح نمی دهند و از این نظر اولویت بسیاری از ساکنین مشهد و شهرهای اطراف برای وکالت می باشند. وکیل دیگری که می تواند به عنوان یکی از بهترین وکیل در مشهد به انتخاب کسانی که در جستجوی یک وکیل ماهر هستند درآید، خانم برومند می باشد. وی با مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه اصفهان و داشتن پروانه وکالت بیش از 8 سال است که به عنوان وکیل پایه یک دادگستری به ارائه خدمات وکالتی مشغول می باشد. خانم برومند از وکلای پایه یک دادگستری مشهد و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند.

در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند. یک وکیل خوب باید در کار خود صداقت داشته امین و امانت دار موکل خود بوده و دارای رفتار و برخورد عالی و خوب باشد. برای اینکه موکلی با خیال راحت و آسوده یک وکیل انتخاب و به موفقیت پرونده‌اش اطمینان داشته باشد باید وکیلی خبره در کار خود و دارای وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل خود انتخاب کند. مشهد از جمله شهرهایی است که دارای بهترین وکلای عادل بوده و یافتن وکیل خوب کار تا حدودی سختی نیست. لطفا برای پاسخ سوالات مورد نظرتان، با شماره تماس وکلایی که در سایت وکیل چی معرفی شده اند، تماس بگیرید.

وکیل ورشکستگی – 09155003417

شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. با شماره های۰۹۱۵۱۸۲۴۶۸۸ – ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما بگیرید. حذف نام همسر قبلی از شناسنامه پس از امر طلاق، اخذ گواهی فوت و موارد ثبتی افراد را راهنمایی نماید. به رعایت حقوق موکل و از سوی دیگر ملزم به رعایت آیین دادرسی و قواعد کانون یا ملزم به رعایت حقوق طرف مقابل موکل شود. با توجه به اقتضائات شغلی وکیل شرایطی فراهم شد تا تکالیف قانونی، حس مسئولیت‌پذیری وکیل را در برابر شخص ثالث برانگیزد. یا این دل‌شوره و نگرانی باعث شود تا وکیل نتواند به‌خوبی از حقوق موکل دفاع نماید.

  • جهت آشنایی با شرکت‌های تجاری و نحوه تشکیل شرکت ها، نحوه مدیریت شرکت، مدیر شرکت، انحلال شرکت، ورشکستگی شرکت، مسولیت شرکا در شرکت با موسسه حقوقی و داوری حق جویان تماس بگیرید.
  • لازم است بدانید که دعاوی حقوقی از پر حجم ترین و پر تعداد ترین دعاوی موجود در دادگاه ها و محاکم قضایی ایران هستند که حجم انبوه و زیادی از پرونده های موجود در دادگاه های کشور ایران مربوط به این دعاوی است.
  • اگر می خواهید بهترین وکیل مشهد را انتخاب کنید باید بدانید که وکیل خوب در مشهد چه ویژگی هایی دارد.
  • در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد.

همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. رضا حسینی برج، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه مشهد، به صورت حرفه ای فعالیت خود را از 10 سال پیش آغاز کرده است. ایشان، تبحر خاصی در یافتن راهکارهایی برای پیش برد پرونده جهت دریافت نتیجه مطلوب دارند. آقای حسینی بیش از 7000 پرونده با نتیجه مثبت در سابقه سال ها وکالت خود به ثبت رسانده است.

وکیل کیفری در مشهد همچنین باید با شهود، قضات مجری قانون و سایر وکلا ارتباط برقرار کنند و برای حمایت از موکل خود به دادگاه مراجعه کنند. تعامل مؤثر با همه این گروه ها مستلزم داشتن مهارت های شنیداری خوب، دایره لغات قوی و مهارت های ارتباط شفاهی و نوشتاری عالی است. وکیل در مشهد یا وکیل پایه یک دادگستری مشهد شخصی است که مجوز برای مشاوره به موکلان در امور حقوقی و وکالت آنها در دادگاه های حقوقی را دارد. امروزه اکثر کشورها در سیستم های قضایی خود به مشاوران حقوقی حرفه ای نیاز دارند. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل مشهد در میان تعداد بیشماری وکیل که در این شهر مشغول به وکالت هستند کاری سخت و پیچیده خواهد بود. جمعیت زیادی در شهر مشهد زندگی می کنند بنابراین طبیعی است که مردم در زمینه های مختلفی به وکیل نیاز داشته باشند.

وکیل مهاجرت در مشهد

وی داری مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و سابقه طولانی مدت در حرفه خود دارد. این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند. از جمله وکلای دیگری که برای معرفی به عنوان یکی از بهترین وکیل در مشهد در این لیست قرار می‌ گیرد، آقای شادمان می باشد. ایشان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته حقوق و مدیر عامل موسسه حقوقی در استان خراسان رضوی، جزء وکلای خوش نام در مشهد به شمار می رود. آقای شادمان بیش از 15 سال سابقه فعالیت در امور حقوقی و قضایی دارد که 10 سال آن را به عنوان وکیل دادگستری با مجوزهای لازم و پروانه وکالت به فعالیت پرداخته است. علی ابراهیمی مهر، وکیل پایه یک دادگستری در استان خراسان رضوی است که به وکالت دعاوی کیفری و حقوقی می‌ پردازد.

ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه آزاد مشهد هستند که در سال 1393 پروانه وکالت خود را از قوه قضاییه دریافت نمودند. با توجه به سطح اطلاعات این وکیل و تسلط بر موضوعات و موفقیت های کسب شده، ایشان به عنوان یکی از بهترین وکیل در مشهد به شمار می روند. آقای جلایری نیا وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی مرکز وکلای استان خراسان رضوی هستند. پروند هایی که برای بررسی و حل قبول می کنند شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، قراردادها، دعاوی مرتبط با اسناد و … است. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند.

تا کنون ایشان بیش از 8000 پرونده موفق در رزومه خود دارد و در تمامی حوزه های وکالتی دارای تخصص می باشد. آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد. در این بخش از مقاله بهترین وکیل مشهد قصد داریم شما را با سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری مشهد آشنا کنیم.

بهترین وکیل خانم مشهدی

رفتار وکیل در مشهد باید مطابق با الزامات قانون باشد، هم در خدمات حرفه ای به موکلان و هم در امور تجاری و شخصی وکیل. وکیل باید از رویه های قانون فقط برای اهداف قانونی و نه برای آزار و اذیت یا ارعاب دیگران استفاده کند. یک وکیل باید به نظام حقوقی و کسانی که به آن خدمت می کنند، از جمله قضات، سایر وکلا و مقامات دولتی احترام بگذارد. باید در تمام وظایف حرفه ای، با غیرت و در چارچوب قانون به دنبال منافع موکل باشد.

به طور مثال اگر در زمینه قرارداد هم‌بنیان‌‌گذاران استارتاپ نیاز به مشاوره یا نگارش قرارداد داشته باشید، وکیلی که صلاحیت مشاوره و تنظیم قرارداد را دارد باید با اصطلاحات این فضا و شرایط آن آشنا باشد. اصطلاحا وکیل استارتاپ باید با مواردی همچون وستینگ، مراحل راه اندازی و جذب سرمایه استارتاپ، تعامل با تیم فنی و برنامه‌نویسی و اطلاعات در زمینه مالکیت فکری و معنوی آشنایی کافی داشته باشد. همانگونه برای مجله خبری وکیل بیماری‌های مختلف افراد ترجیح‌شان این هست تا سراغ پزشکان متخصص بروند، در پرونده‌های حقوقی هم این موضوع صادق است. وکیل پایه یک دادگستری، بهترین و مجرب‌ترین وکیل از لحاظ اینکه تجربه و درجه محسوب می‌شود. نکات مهم در تنظیم لایحه دفاعیه مراجع قضایی برای حل و فصل دعاوی و رسیدن به نتیجه و صدور رای نهایی نیازمند به اسناد و دلایل مختلفی است که از طرفین درخواست کرده یا طرفین آن را ارائه می نمایند.