لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیلی


وکلا برای پیشبرد بهتر کارهای موکل باید مدارک مربوط به پرونده را جمع آوری کرده و برای دفاع از موکل آن را به دادگاه ارائه دهند و برای اطلاعات بیشتر و بررسی پرونده موکل خود در جلسات و مذاکره ها شرکت کنند و همواره با موکل خود در ارتباط باشد. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. خوشحال می شوم نظرات و پیشنهادهایتان را برای ما کامنت کنید.

  • جهیزیه متعلق به زن می باشد و چه در زمان زندگی مشترک به چه بعد از آن حق دارد آن را خارج و به هر مکانی که می‌خواهد انتقال دهد و زوج نمی‌تواند مانع این امر شود.
  • موسسه ما سعی خود را در تشکیل مجموعه از بهترین وکیل در تهران داشته و در این زمینه موفق بوده است.
  • زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.
  • که موضوعات و دعاوی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید.
برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد مجله خبری وکیل از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است.

با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد. بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند. بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند. منظور از دعاوی ملکی، دعاوی است که به امور مربوط به ملک پرداخته می شود و زمانی که منشا اختلافات دو نفر یا چندین نفر ناشی از ملک و مال غیرمنقول باشد که شامل مغازه، زمین، خانه، آپارتمان، باغ و غیره باشد دعاوی ملکی گفته می شود. برای حل و فصل شدن دعاوی های ملکی نیاز به بهترین وکیل ملکی در تهران است که توصیه می شود به او مراجعه کرده و در مدت زمان محدودی مشکل ملکی خود را حل کنید، زیرا ملک دارای ارزش مالی بسیار زیادی است و نیاز به وکیلی خبره و متخصص در زمینه ملکی است.

وکیل تهران

همان طور که اطلاع دارید هر نوع فعالیت در زمینه مواد مخدر جرم می باشد و مطابق قانون با مجرم برخورد می شود. میتوانید به موسسات حقوقی معتبر که از شهرت خوبی دارند مراجعه کنید زیرا این موسسات برای حفظ اعتبار خود بهترین وکلا را استخدام میکنند. انجام بیش از ۳۰۰ پرونده حقوقی و کیفری در مراجع قضایی و اداری و … وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و…

در ذیل فقط به برخی امور تخصصی در گروه “ملکی اداری” که این وکلا در آن مشغول فعالیت می باشند اشاره می گردد. در صورت علاقه می توانید ضمن مطالعه مقالات این سایت با دانش و تخصص وکلای ما بیشتر آشنا شوید. امروزه موسسات حقوقی متعددی تشکیل شده‌اند که ضمن فعالیت در حوزه‌های قضایی گوناگون، به ارائه مشاوره تخصصی به افراد و سازمان‌ها می‌پردازند.

– مهرداد نادعلی | وکیل برتر تهران و وکیل پایه یک دادگستری