رزرو اتاق فرار و لیزرتگ کرج تخفیف ویژه رزرو اینترنتی اسکیپ روم و لیزر تگ | allescape


در فضای اتاق فرار، شما میبایست مماهای مختلف را حل کنید و فضاها را یکی پس از دیگری طی کنید تا در نهایت بتوانید از فضای بازی با موفقیت خارج شوید. شما می توانید بدون ثبت نام از سایت کیش تخفیف خرید کنید اما در صورت ایجاد حساب کاربری، با هر خرید مبلغی به عنوان پاداش به کیف پول مجازی شما افزوده می شود که می توانید برای خرید بازی های کیش استفاده کنید. از همین طریق تشکر ویژه ای از مجموعه های همراه و همیشکی بازیکنان حرفه ای اتاق فرار داریم. اگر تیم کاملی ندارید ولی دوست دارید سرگرمی اتاق فرار رو تجربه کنید، درخواست بدین و منتظر‌ خبر ما باشید. حضور شما برای بازی بدون پرداخت آنلاین امکان پذیر نیست، پس باید ابتدا با پیش پرداخت یک نفر بازی را از سایت رزرو کنید.

اتاق فرار ندامتگاه متروکه

اسکیپ روم ، اتاق فرار یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است. در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند. معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید در مدت زمان مشخص آنها را بیابند و حل کنند. این بازی به صورت فضاهای متفاوتی از قبیل سلول های زندان، رستوران، هتل، کلبه دورافتاده و حتا ایستگاه های فضایی طراحی می شود. هر یک از این فضاها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند.

اتاق فرار خونه ی مومی

سپس اتاق فرارهای بیشتری در کشورهای اروپایی و آمریکایی طراحی شد و به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد. شما با انتخاب این تفریح هم طعم هیجان را می چشید، هم در یک بازی، کار تیمی را تجربه می کنید و هم ذهن خود را به چالش می کشید؛ البته خنده و شادی هم در این خوشگذرانی جای خودش را دارد. این اتاق فرار، در مجموع چند شاخص را در کنار هم قرار داده تا سناریوی خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد.

رزرو اتاق فرار و لیزرتگ کرج تخفیف ویژه رزرو اینترنتی اسکیپ روم و لیزر تگ | allescape

اگر قبلا هم تجربه بازی دارید پیشنهاد می‌کنیم سبکهای متفاوت امتحان کنید و هرچه حرفه‌ای‌تر شدید سراغ بازیهایی با درجه سختی بیشتر برید. در نوع مجاری اتاق فرار، بازیکنان می بایست، کلیدهای پنهان را پیدا می کردند و در پاره ای از موارد رسیدن به آنها عملا ناممکن بود. دفینه قواعد بازی مانند سایر اتاق فرارها دارد با این تفاوت که در محیط باز انجام می‌شود. مدت زمان بازی دفینه ۱۲۰ دقیقه، تعداد نفرات ۶ تا ۱۲ و حداقل سن ۱۸ سال است. در این بخش به صورت حدودی هزینه‌های ساخت یک اتاق فرار را برای شما آماده کرده‌ایم. البته ناگفته پیدا است که این مبالغ ،می‌توانند بسیار بیشتر یا کمی کمتر باشند.

  • انتخاب و رزرو اتاق فرار کرج به دلیل وجود گزینه های زیادی که در این شهر وجود دارد، کمی سخت به نظر می رسد.
  • کیش تخفیف با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با مراکز گردشگری، همچنین کاهش میزان هزینه ها به دلیل عدم استفاده از روش های سنتی فروش و بازاریابی توانسته قیمت های منصفانه تری برای خدمات گردشگری و تفریحات کیش ارائه کند.
  • در اسکیپ روم شما و گروهتان از شخصیت‌های بازی هستید و باید تلاش کنید در مدت زمانی که فرصت دارید، معماها را حل کنید و به رازها پی ببرید، قفل‌ها را باز کنید و خودتان را نجات دهید.
  • را در مجموعه اکوکلاب دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

معماهایی که در بازی وجود دارند، ترکیبی از معماهای ساده و پیچیده هستند، پس بازی برای شما اوج و فرودهای متفاوتی را دارد. چند طبقه بودن ساختمان و طراحی فوق‌العاده دکور در این فضا، روند بازی را بسیار جذاب‌تر و چالشی‌تر می‌کند. به این مجموعه، برگشت‌هایی را اضافه کنید که باید به تنهایی یا با دوستانتان انجام دهید تا به سرنخ‌ها و راهنمایی‌ها دست سبک اسکیپ روم پیدا کنید. اگر بدنبال به چالش کشیدن ذهن خودتان در بازی‌های مهیج با ژانر ترسناک اتاق فرار هستید ما برای شما از بوم اسکیپ روم تخفیف گرفته‌ایم تا شما عزیزان بتوانید از بازی در این مجموعه به همراه تخفیفات ما لذت ببرید. دکور اتاق فرار هم دقیقا یکی از اون چیزاییه که خیلیا رو جذب میکنه.

اتاق فرار اسرار پنهان