خرید پی ال سی زیمنس الکترو ثامن


خرید پی ال سی زیمنس الکترو ثامن

بر این اساس، برای تشکیل یک plc واحد و یکپارچه، قابلیت چیدن عناصر اصلی مانند ورودی و خروجی ها، CPU و ماژول های تغذیه، plc 1200 زیمنس امکان پذیر است. کاربرد در پروژه های کوچک و برخورداری از حدود ۴۰ خروجی و ورودی، از مهمترین ویژگی های این نوع plc تلقی می گردد. در این سیستم که به آن Redundant هم گفته می شود، دو cpuزیمنس وجود دارند که در جایگاه رزرو یکدیگر عمل می کنند. به این صورت که اگر در حین انجام کار، یکی از cpu ها یا ماژول های روی آن، دچار نقص شوند و به خطا بخورند، cpu دیگر جایگزین آن می شود تا پروسه به درستی به پایان برسد. در زمانی که عمل سوئیچینگ درحال انجام است، خروجی ها ثابت و بدون تغییر می مانند تا کار بی نقص انجام شود.

  • علیرغم اندازه کوچک، این سری پی ال سی در واقع قادر به انجام بسیاری از کارهای پیشرفته است، که یک دلیل دیگر خوب بودن این PLC برای مبتدیان است.
  • در این سیستم که به آن Redundant هم گفته می شود، دو cpuزیمنس وجود دارند که در جایگاه رزرو یکدیگر عمل می کنند.
  • زیمنس یکی از شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده PLC در دنیاست و به نوعی در ایران نیز جزء پرطرفدارترین برندهای صنعتی این حوزه است.
  • PLC زيمنس CPU 315-2DP S7-300 با كد فني 6ES7315-2AG10-0AB0يكي از ماژول‌هاي SIEMENS PLC S7-300 محسوب مي‌شود.
  • فنآوری اتوماسیون، مقیاس تولید و نوآوری را بسیار گسترده‌تر نموده ‌است.

طراحی ساده، سبک و جمع و جور از ویژگی‌های کنترل‌گر سری 300 زیمنس است. از پی ال سی سری زیمنس سری 300 می‌توان در صنایع خودروسازی، OEM، بسته‌بندی، غذایی و آشامیدنی و… استفاده کرد. برای برنامه نویسی این PLC ها باید علاوه بر STEP7 نرم افزار Protool نیز روی کامپیوتر باید نصب شود. PLC زیمنس مدل S برای گرفتن موجودی و قیمت پی ال سی زیمنس سری SV-1200 با لطفا واحد فروش تماس بگیرد و راهنمایی خرید دریافت نمایید.

نمایشگر یا ال سی دی LCD:

PLC برای من انجام پروژه‌های خاص و البته ساختاریافته است موردی که به‌ندرت از یک مدرس کهن‌سال برمی‌آید، مدرس برای من باید جوان و مبتکر باشد. مدرسی را می‌خواهم که همواره به‌روز باشد، از اصطلاحات روز دنیا، دانش لب مرز، تکنولوژی‌های جدید PLC، محصولات تکاملی PLC و … به‌خوبی آگاه باشد و درنهایت در کنارم باشد. User Administrator توسط میتوان مجوزهای دسترسی برای هر كاربر را تعریف نمود. معمولاً اولین کاری که در STEP 7-Micro/WIN انجام می دهید این است که یک پروژه برای S7-200 PLC خود راه اندازی کنید. این بدان معنی است که شما باید نوع CPU مورد استفاده خود را انتخاب کنید.

راهنمای کاربری فارسی کالیبراتور جریان حلقه فلوک مدل fluke 707

امروزه رله‌های قابل‌برنامه‌ریزی، فصل مشترک فعالیت بسیاری از برق‌کاران و سایر مشاغل مرتبط با رشتۀ برق شده است و در طراحی و سیم‌کشی برق، مثل نورپردازی‌ها و روشنایی خودكار ساختمان‌ها آن را به کار می‌برند. همچنین از پی ال سی می‌توان در سیستم‌های حفاظتی و ساختمان‌های هوشمند به‌عنوان یک كنترل‌کننده در کنار سایر قطعات هوشمند استفاده كرد و باعث توسعه و تقویت این سیستم‌ها شد. همچنین از دیگر مزایای plc می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که در پی ال سی برخلاف های دستگاه قدیمی برای تغییر در نحوه کنترل و یا ترتیب مراحل نیاز به صرف زمان زیادی نیست. علاوه بر این زمانی که تعداد l/o خیلی زیاد باشد و توابع کنترل پیچیده تر باشد برای جایگزین کردن pc هزینه بسیار کمی نیاز دارد.

حتی اگر چراغ فالتی روی یک ماژول روشن است و حدس زده می‌شود که اشکال مربوط به این ماژول است باز هم پیشنهاد می‌شود که قبل از دستکاری کردن ماژول وضعیت آن در نرم افزار چک شود. به مجموعه ای از تکنولوژی ها که ماشین آلات و فرآیندهای صنعتی را خودکار می کند اتوماسیون صنعتی گفته می شود.در اتوماسیون صنعتی کارها و فرآیندها بدون نیاز به اپراتور انسانی انجام می شود. این نوع PLC ها دارای تعدادی ورودی و خروجی همراه با CPU به صورت متصل می باشند و در صورت نیاز به ورودی و خروجی های بیشتر از کارت های مرتبط استفاده می شود. ماژول سی پی یو از سه بخش پردازنده اصلی و حافظه RAM و حافظه ROM می باشد. این دوره با این دید که شما درنهایت بتوانید وارد بازار کار شوید تهیه شده است و تاکنون افراد بسیاری توانسته‌اند وارد بازار اتوماسیون صنعتی شوند.

شما می توانید سی پی یو زیمنس را فقط با عملکردهای مورد نیاز خود گسترش دهید، خواه ارتباطات PLC آن مانند Profibus یا ورودی های اضافی باشد. حتی امکان این هست که LOGO PLC را به سایر پی ال سی‌های زیمنس مانند S متصل کنید. بدین ترتیب، شما می‌توانید از آن در سیستم‌های بزرگتر استفاده کنید. اگر قبلاً با LOGO PLC آشنا هستید، توصیه می‌شود که با کیت استارتر Siemens S ادامه دهید. PLC به عنوان یکی از مهمترین قطعات و کنترلرهای صنعتی در ایران و دنیا شناخته می شود.