خرید و قیمت کتاب کمک درسی دروس طلایی ششم دبستان ترب | ketabko


شما هم اگر کتاب کمک‌درسی خوبی می‌شناسید که جایش در این لیست خالی است، از طریق نظرات با ما و دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارید. نکته مثبت این کتاب در نظر گرفتن نمونه سوالات امتحانات نوبت اول و نوبت دوم برای هر درس به همراه بارم‌‍بندی سوالات است. یکی از ایده‌های جذاب به کار رفته در این کتاب، بخش «کتاب‌خوان باهوش» است.

اگر از دانش‌آموزان، اولیا و مربیان این پایه هستید و یا قصد خرید کتاب های کمک آموزشی ششم دبستان با تخفیف را دارید، کتابانه، مرجع خرید کتاب، می‌تواند راهگشای شما باشد. کتاب پیک هفتگی ششم ابتدایی خیلی سبز با استفاده از طراحی‌های رنگی و زیبا در کنار سوالات متنوع و همسو با هفته‌های آموزشی، دانش‌آموزان را به مرور مطالب در روزهای پایانی هفته تشویق می‌کند. سوالات این کتاب برای 5 درس ریاضی، علوم تجربی، هدیه‌های آسمان، مطالعات اجتماعی و فارسی طراحی شدند و انواع سوالات تشریحی، درست و نادرست و تستی را در برمی‌گیرند. فرقی نمی‌کند که در چه مقطعی تحصیل کنید، درس ریاضی همیشه به عنوان یکی از دروس اصلی که تاثیر زیادی هم بر وضعیت تحصیلی دارند شناخته می‌شود.

بانک کتاب بیستک

کتاب جامع تیزهوشان ششم پا به پا پویش را گروه مولفان انتشارات اندیشه خارزمی تالیف کرده اند. مدارس دولتی ، مدارس غیر انتفاعی ، آموزشگاه های کنکور در سراسر کشور میتوانند با عقد قرارداد برای یکسال تحصیلی با تخفیف ویژه کتاب های مورد نیاز دانش آموزان را توسط بانک کتاب بیستک تهیه نمایید. این لیست توسط کارشناسان فروشکتابانهبه‌منظور تسهیل کار دانش‌آموز و والدین در انتخاب یک کتاب کمک‌درسی مناسب تهیه شده است. این کتاب در واقع مجموعه‌ی کامل از سریکتاب های EQ (ای کیو) گاجاست و تمامی کتاب‌های پرسمان ششم ابتدایی را شامل می‌شود. جمعی از مولفان انتشارات منتشران با همکاری یکدیگر کتاب 530 صفحه ای گام به گام (درس یار) ششم منتشران را گردآوری کرده اند.

عنوان از بهترین رمان های دخترانه

تمامی امتیازات تجاری و معنوی حاصل از فروشگاه اینترنتی یزد بوک متعلق به شهر کتاب یزد است. خدمات استادبانک به موارد زیر ختم نمی شود.تدریس خصوصی فیزیک،تدریس خصوصی شیمیوتدریس خصوصی زیستو به طور کامل تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه جز خدمات استادبانک به شما کاربران عزیز می باشد. استادبانک یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشدِ دانشگاه شریف است و خدمتِ اصلی آن درخواست معلم خصوصی به شکل حضوری و آنلاین در سراسر ایران می‌باشد. انتخاب و تایید اساتید در استادبانک با دقت بسیار بالا انجام شده و اساتیدی که اجازه تدریس می‌گیرند جزو بهترین‌های رشته خودشان به حساب می‌آیند. انواع سوالات (تستی، چهارگزینه ای، درست و غلط، انتخاب کنید، جای خالی، پرسش های مفهومی، تکمیل جدول و سوالات تشریحی) در این کتاب بیان شده است. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید.

کتاب شاهکار ریاضی ششم دبستان کلاغ سپید

خرید و قیمت کتاب کمک درسی دروس طلایی ششم دبستان ترب | ketabko

به این معنا که 80 صفحه اول به درس ریاضی اختصاص دارد، بعد علوم و بعد از آن فارسی، هدیه‌های آسمان و مطالعات اجتماعی کتاب کمک درسی ششم دبستان قرار گرفتند. حدود صد صفحه‌ی پایانی کتاب هم به پاسخنامه تشریحی سوالات کل دروس اختصاص یافته است. کتاب کارپوچینو علوم ششم دبستان گاج یکی دیگر از بهترین کتاب های کمک درسی علوم ششم ابتدایی است.

  • در کتاب کار و تمرین علوم ششم منتشران همچنین بخش‌هایی برای ارائه نمونه سوالات آزمون نیم‌سال اول و نیم‌سال دوم هم در نظر گرفته شده است.
  • یک بخش با عنوان «در این درس می‌آموزیم که …» شامل نکات آموزشی هر درس است.
  • برای مشاهده لیست بهترین منابع کمک آموزشی و درسی ششم دبستان وارد سایت مدابوک شوید.
  • دانش‌آموزان با استفاده از این نوع کتاب ها، به تمرین و تکرار بیشتر مطالبی که در مدرسه آموخته‌اند می‌پردازند.