خرید و فروش پژو 207i دنده ای صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | behtarinyab


پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای پانوراما و دنده‌ای یکی از خودروهای شهری و کوچک شرکت پژو می‌باشد که توسط شرکت ایران خودرو در ایران تولید شده و با فروش نقدی توسط شرکت ما عرضه میشود. واریز وجه این طرح با فراخوان برای منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو که در بخش اول اولویت بهار ۱۴۰۳ قرار دارند، از روز پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ آغاز شد. مطابق چیزی که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، در این طرح برای ثبت نام ۲۰۷ پانوراما، دو شیوه تحویل و پیش پرداخت در نظر گرفته شده است. این خودروی چالاک ایران خودرو به دلیل مزایای فراوان توانسته فروش خوبی فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری داشته باشد. مصرف سوخت پایین، قدرت بالای موتور، شتاب زیاد، قیمت مقرون به صرفه، ایمنی مناسب، طراحی شیک و جذاب، امکانات رفاهی قابل قبول و خدمات گسترده پس از فروش از مهم ترین نقاط مثبت این خودرو هستند.

چرا قیمت طلا به بالاترین حد خود رسید؟

در نهایت پس از مراجعه به دفتر اسناد رسمی و ثبت سند قطعی خودرو، می‌توانید بیمه را به نام خریدار انتقال دهید. استفاده از رنگ‌های جذاب و متنوع برای بدنه خودرو، طراحی آن را بسیار شاداب و جذاب کرده است. همچنین با در نظر گرفتن جزئیات مانند باریک شدن پنجره‌ها در بخش عقب خودرو، توانسته‌اند ظاهری شیک و متفاوت برای این خودرو به ارمغان بیاورند. در قسمت داخلی خودرو نیز، طراحی آن به صورتی است که فضای بسیار راحت و پر از نور فراهم می‌شود. همچنین با در نظر گرفتن جزئیاتی مانند فرم صندلی‌ها، ابعاد داشبورد و کنترل‌ها، توانسته‌اند طراحی مناسبی برای این خودرو به ارمغان بیاورند. میزان پول مورد نیاز در زمان ثبت نام 207 ایران خودرو، به نرخ روز کارخانه بستگی دارد.

پژو 207 MC چه مدلی است و شرایط فروش آن به چه صورتی است؟

همچنین کروز کنترل به صورت آ‌پشنال در نمونه‌های دنده‌ای هم عرضه می‌شود. فضای کابین در این مدل محدود است که بسیاری از افراد آن را مهم‌ترین نقطه ضعف این خودرو می‌دانند. متاسفانه متریال اولیه به‌کاررفته برای ساخت محیط داخلی خودرو هم تعریف چندانی ندارد. با این حال این خودرو در مقایسه با سایر محصولات ایرانی از نظر کابین قابل قبول به نظر می‌رسد ولی نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. خوشبختانه امکان خرید اقساطی پژو ۲۰۶ هم برای شما وجود دارد که می‌توانید از این فرصت استفاده کنید.

بررسی مشخصات ظاهری پژو 207i

به این ترتیب متقاضیان می‌توانند از ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی برخوردار شوند. لازم به ذکر است که زمان ثبت نام ایران خودرو برای طرح‌های بعدی، در اخبار مربوط به اطلاعیه‌های فروش و تخصیص مندرج خواهد شد. بهره مندی از این موتور با 16 سوپاپ، حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را برای شما به ارمغان می آورد. شایان ذکر است که شتاب صفر تا صد برای پژو 207 آی 11.6 ثانیه به ثبت رسیده است. درباره مصرف سوخت پژو 207i باید بگوییم که میزان مصرف در داخل شهر 8.8 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر و 5.4 لیتر در خارج از شهر به ازای پیمودن همین مسافت است.

  • با این حال، علاقمندان به خرید 207 با ظاهری شیک‌تر و جدیدتر نسبت به مدل 206 مواجه خواهند بود.
  • با طرح فروش اقساطی ما، نیاز به نگرانی از قیمت‌های قسطی خودروها ندارید.
  • همچنین، تحت تأثیر حباب‌های کاذب نمی‌افتیم و قیمت‌ها را نجومی تعیین نمی‌کنیم.
  • اگر به همان دههای برگردیم که 206 به تازگی به مشتری ایرانی معرفی شده بود، خواهیم دید که ظاهر آن تا چه اندازه در نظر و تصمیم مشتریان برای خرید این خودرو تاثیر داشت.

خرید و فروش پژو 207i دنده ای صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | behtarinyab

معمولا چراغ‌های جلو نقش تعیین‌کننده‌ای در زیبایی پژوها دارند، ۲۰۷ هم از این قاعده مستثنا نیست. چراغ‌های پهن و کشیده در کنار سپری که گویی می‌خندد در تلفیق با حجم کاپوت و انحنای شیشه جلو، ظاهری جذاب، پر قدرت و خشن به این خودرو بخشیده است. تعبیه مه‌شکن‌ها در دو طرف سپر، قرار گرفتن جلو پنجره دقیقا بالای سپر و طول کاپوت کوتاه، ظاهر اسپرت و جوان‌پسند ۲۰۷ را تقویت کرده است. کلیه شرایط و ضوابط خرید و مدارک لازم در این روش مشابه روش های جاری فروش اعتباری ماه های گذشته می باشد. تاریخ چک ها پس از انتخاب شرایط خرید، توسط سیستم فروش و بصورت مکانیزه محاسبه و به مشتری اعلام خواهد شد. صندلی‌های راحت و فضای داخلی بزرگ و مناسب برای چهار نفر به راحتی قابل استفاده است.