بهترین وکیل در اصفهان لیست ده تایی راه امید-وکیلی


بعضی از وکلا در رزومه و یا تابلوی دفتر وکالت خود حوزه های تخصصی وکالت خود را شرح می دهند. اما برخی دیگر در اولین مشاوره حقوقی که معمولا تلفنی است شما را راهنمایی کند که به وکیل متخصص مراجعه کنید. بهترین وکیل پایه یک در اصفهان موظف است پس از عقد قرارداد وکالت با موکل خود، دادخواست، شکواییه و لوایح مربوط به پرونده را تنظیم نماید و جز در موارد عذر موجه عدم حضور در جلسه دادگاه، در جلسات دادخواهی شرکت کند و در حد متعارف پرونده حقوقی موکل خود را در نهایت پیگیری نماید. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است.

پاسخ به سوالات رایج افراد و مراجعین

ایشان بسیاری از پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را با موفقیت به پایان رسانده است و موفق شده است تا رضایت موکلین را جلب کند. خانم فرناز جوادی نژاد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است و در زمینه های دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، ملکی، ثبتی و غیره در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. گروه وکلای مهر اصفهان گروهی از بهترین وکلای متخصص اصفهان که دارای سابقه ۱۵ ساله وکالت در امور حقوقی می باشند و درطی سالهای گذشته ، موفق ترین پرونده‌های حقوقی را با آمار رضایتمندی بالا ارائه نموده است.

جناب آقای حجت اله کریمیان

بهتر است برای کسب اطمینان از وکیل اول از هر چیز نام او را در سامانه کانون وکلا جستجو کنید تا از معتبر بودن پروانه وکالت او آگاه شوید و سپس سایر پارامتر‌هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم را در نظر بگیرید. در صورتی که موکل شخص حقوقی باشد، وکیل باید تمامی اطلاعات مربوط به مناقصه، مزایده و غیره را در اختیار مدیران شرکت گذاشته و امور حقوقی مربوط به آن ها را انجام دهد. به طور کلی زمانی که استحکام رابطه زناشویی از بین می رود و میان زوجین تنش و ناسازگاری ایجاد می شود، آن ها طلاق را به عنوان یک راه حل در نظر می گیرند.

هزینه مشاوره حقوقی حضوری و غیرحضوری 100 هزارتومان است و مدت زمان مشاوره 20 تا 30 دقیقه می باشد . با کمترین هزینه و در مدت زمانی مناسب پاسخ سوالات حقوقی خود را دریافت خواهید کرد. با توجه به سابقه و تجارب یک وکیل می تواند مهارت هایی همچون آشنایی و تسلط بر قوانین ، توانایی تصمیم و بررسی در شرایط مختلف ، سخنوری و نگارش حقوقی، روابط عمومی بالا با دیگران ، آشنایی با امور و مسائل سازمانی را از وکیل انتظار داشت . مشاور حقوقی فقط می تواند به شما مشورت داده اما اجازه این را ندارد که در مراجع حقوقی به جای شما حاضر شود.با این حال یک وکیل پایه یک دادگستری توانایی این را دارد تا در هر پرونده ای اعم از انحصار مجله خبری وکیل وراثت،خانوادگی یا کیفری فعالیت کند.فقط مسأله ای که باید به آن توجه کنید حوزه تخصصی وکیل است. عده ای دیگر نیز به منظور انتخاب وکیل باتجربه و متخصص با چندین وکیل پایه یک مشاوره می کنند این افراد در جلسه مشاوره کلیات پرونده حقوقی خود را در اختیار وکیل قرار می دهند و در صورتی که با هم به توافق برسند بعد از عقد قرارداد وکالت و پیگیری پرونده خود را به او می سپارند. گروه وکلای مهر اصفهان متشکل از گروهی از وکلای برجسته و متخصص در تمام امور حقوقی،کیفری وخانواده اعم از (وکیل طلاق، وکیل زمین، وکیل مواد مخدر، وکیل ملکی، وکیل سرمایه گذاری، وکیل ارث،وکیل تصادفات ودیه،وکیل نفقه ومهریه و . . . ) می باشد.

  • حساسیت بالای این پرونده ها نیازمند دقت و تخصص بالای وکیلی است که بتواند از حقوق موکل خود به طور کامل حمایت کند و اجازه ندهد کمترین آسیبی به او وارد شود.
  • وکیل متخصص در امور قراردادها، توانایی نگارش انواع مختلف قرارداد از قبیل قراردادهای تجاری و غیر تجاری را نیز دارد.
  • در ابتدا وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنید تا اجازه حضور در تمامی دادگاه ها را داشته باشد و بعد وکیلی را انتخاب نمایید که در زمینه پرونده مورد نظر شما تجربه داشته و بتواند به راحتی از حق شما دفاع کند.
  • با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات در حال انجام است، لازم است یک وکیل خوب همگام با قوانین و مقررات جدید پیش برود.

حساسیت بالای این پرونده ها نیازمند دقت و تخصص بالای وکیلی است که بتواند از حقوق موکل خود به طور کامل حمایت کند و اجازه ندهد کمترین آسیبی به او وارد شود. انواع مختلفی از لایحه مورد استفاده در مراجع قضایی وجود دارد که شناخته شده‌ترین آن، لایحه دفاعیه است. این لایحه برای دفاع از حق موکلین توسط وکلای آن‌ها تنظیم شده و در مواقع مناسب در اختیار دادگاه قرار می‌گیرد. یک وکیل خوب طبق تجربه و مهارتی که دارد، می‌داند که در چه زمانی به تنظیم لایحه دفاعیه مبادرت نماید و آن در در اختیار قاضی قرار دهد. از آن جهت که وکلا دادگستری، وظایف مختلفی را در امر وکالت بر عهده دارند اما یکی از مهم‌ترین وظایف در این زمینه به تنظیم انواع اوراق قضایی ارتباط دارد.

وکالت دعاوی حقوقی