بهترین وکیل در اصفهان لیست ده تایی راه امید وکیل پرتاک-وکیلی


وی همچنین به عنوان فردی که با زیر و بم قانون آشنایی داشته و بر علوم قضایی تسلط کامل دارد، تدریس حقوق خانواده برای دانشجویان این رشته را نیز، پذیرفته است. لذا با دریافت بهترین خدمات حقوقی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان دادداک قادر هستید راه حل مناسب برای مسئله تجارت بین الملل خود را به سادگی بیابید. ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند. آقای شیشه گر در این سال ها موفق به بررسی پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی گوناگون شده اند. ایشان در حل پرونده های موکلین خود از دانش و تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده اند استفاده می کنند. اینگونه استفاده ابزاری یعنی مزاحمت تلفنی محتمل است عمدی یا غیرعمدی باشد.

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید

وکیل باید از قبول کردن هرگونه سند یا وجه نقد به جزء مبلغ ذکر شده در قرارداد جلوگیری نماید. اگر متهم اقدام به جعل امضا و جعل مهر مسئولین و کارمندان دولت، از قبیل معاونان، وزرا، نماینده های مجلس، اعضای شورای نگهبان و قضات نمایند، از ۱ الی ۱۰ سال حبس برای وی در نظر گرفته خواهد شد. موضوع مدنظر خود را بفرمایید در صورتی که در حیطه کاری جناب وکیل باشد خدمت شما اعلام خواهد شد. تفاوت قصور و تقصیر در حقوق چیست؟ قصور به این معنی است که عملی بدون آنکه عمد و مسامحه‌ای در کار باشد مخالف با مقررات قانونی انجام پذیرد. • مهم‌ترین مهارتی که یک وکیل خوب باید داشته باشد این است که توانایی خوبی در سخنوری و فن بیان داشته باشد و بتواند به خوبی دیگران را متقاعد کند. • از دیگر مهارت هایی که وکیل باید داشته باشد این است که باید توانایی تجزیه و تحلیل مناسب داشته باشد.

وکیل در اصفهان

کسی که به دنبال وکیل خوب است باید پارامتر‌هایی را در این خصوص در نظر داشته باشد تا بتواند بهترین وکیل را انتخاب کند، زیرا که ممکن است مسئله‌ی حقوقی ایجاد شده برای شخص بسیار مهم باشد و تأثیر زیادی در زندگی وی داشته باشد. وکلا زیادی در اصفهان هستند که تخصص اصلی آن‌ها، نگارش کلیه اوراق قضایی است. از این رو برای تنظیم دادخواست، شکوائیه و سایر اوراق می‌توانید با چنین وکلایی در ارتباط باشید.

به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای اصفهان که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای اصفهان را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص اصفهان در کمترین زمان دریافت کنید. مسرور گیتی فر عضو کانون وکلای دادگستری و با سابقه مجله خبری وکیل درخشانی که در حوزه وکالت دارند به عنوان یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان معرفی می شوند که در زمینه دعاوی ملکی و تجاری، خانواده، کیفری، اوراق تجاری فعالیت دارند. آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند. ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند.

طبیعتا بهترین وکیل در اصفهان بایستی اطلاعات بسیار قوی و مکفی در زمینه فعالیت و شغل خود داشته باشد. اما در مقابل بسیار خوب است تا در زمینه و حوزه فعالیت های دیگرنیز اطلاعات مناسبی داشته باشد تا بتواند کمک شایانی نیز در قبال شما انجام دهد. به طور مثال ما وکلای متفاوتی در زمینه کیفری، خانوادگی، دادگستری، ملکی و غیره داریم. هر کدام در زمینه خاصی مشغول به فعالیت هستند و موکل های آنان نیز فقط در این زمینه مشکل حقوقی دارند. وکیل دادگستری در پرونده های مربوط به خانواده تا ملکی ، ثبت احوال و همه رشته های حقوقی و کیفری دخالت می کند. وکیل پایه یک دادگستری از قدرت و توانایی علمی برخوردار می باشد و بر عبور از پیچیدگی های قضایی فردی توانمند است.

• وکیل باید در نهایت صورت حساب وکالت خود را که شامل تمام هزینه‌هایی که برای پیشبرد پرونده کرده است به موکل بدهد. با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات در حال انجام است، لازم است یک وکیل خوب همگام با قوانین و مقررات جدید پیش برود. همه به این امر آگاهی داریم که وکیل‌ها باید به قوانین زیادی آشنایی و تسلط داشته باشند.

  • راز داری از مهم ترین ویژگی های یک وکیل است، صداقت در توضیح عواقب مثبت و یا منفی پرونده موکل، تجربه کافی در دعاوی مختلف، و … از ویژگی های اصلی یک وکیل است.
  • کلیه تعهدات و مبلغ حق الوکاله به صورت دقیق و واضح در قرارداد قید می کند.
  • البته که نمی‌توان زمان خاصی را برای مراجعه به وکلا و انعقاد قرارداد وکالت در نظر گرفت.
  • از طرف دیگر عدالت، صداقت، امانت داری و اطلاعات به روز از قوانین جدید، از دیگر معیارهایی است که می توانید با در نظر گرفتن آن ها وکیلی را برای پرونده خود انتخاب کنید.
  • کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است.