بهترین وکیل دادگستری در تهران-ایران دادگران حامی-وکیلی


وکیل تأمین اجتماعی از افراد آسیب‌پذیر هنگام تصمیم‌گیری حمایت می‌کند تا حق‌وحقوق آن‌ها نادیده گرفته نشود. این وکلا از افرادی که می‌خواهند از حق خود در مسکن، کمک‌هزینه معلولیت، مراقبت‌های پزشکی، تصمیمات پزشکی، برنامه‌ریزی مالی، بستری شدن در بیمارستان و… استفاده کنند، حمایت می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، یک وکیل می‌تواند به شخصی که دارای اختلال یادگیری است، برای تصمیم‌گیری در مورد مراقبت در خانه یا امور مالی زندگی کمک کند. یکی از تفاوت‌های دیگری که شغل وکالت با مشاور حقوقی دارد، این است که وکلا نمی‌توانند در شرکت‌ها و سازمان‌ها، به‌طور رسمی استخدام شوند؛ اما برای مشاور حقوقی این اصل برقرار نیست. هر چند علم به قوانین و موضوعات حقوقی و قواعد دادگستری بسیار مهم است ولی اموری نیز هست که در طول سالیان و از رویه های دادگاه برای وکیل به دست می آید. بسیاری از مسائل حقوقی در کتب حقوقی مندرج نیست و وکیل خوب این مسائل را در جلسات دادگاه و در مواجهه با طرفین دعوا می آموزد پس اهمیت دارد که وکیل تجربه کافی نیز در مسئله ای که به او سپرده میشود داشته باشد.

  • طبق قانون، وکالت معاضدتی که از طرف کانون وکلا به بهترین وکیل ایران واگذار می ‌شود، حتماً باید توسط وکیل اجرا شود و وکلا باید در هر سال، در سه دعاوی حقوقی به عنوان وکیل معاضدتی قبول وکالت نمایند.
  • در واقع وکیل مدافع عدالت است در برابر آنچه به ناحق و بی عدالتی صورت گرفته است.
  • از این که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با وکالت دارید، می توانید با وکلای ذکر شده در سایت در میان بگذارید.
نکته شایان ذکر در مورد تخلف وکلای دادگستری از آیین نامه های انضباطی، ارتباط این قبیل تخلفات با ارکان دعوی مربوط به مسئولیت مدنی وکیل است. به عبارت دیگر باید دید آیا با اثبات تخلف انتظامی وکیل، شاکی شکایت انتظامی میتواند مانند موردی که در ماده ۹ قانون آیین دادرسی کیفری پیش بینی شده است، به تبع محکومیت انتظامی، مطالبه ضرر و زیان مادی و معنوی نماید. یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل ایران و یا هر وکیلی، مراجعه به فرم حضوری به دفتر نمایندگی وی وجود دارد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود. دانش حقوقی موردنیاز برای وکیل خانواده بسیار متفاوت از دانش حقوقی موردنیاز برای وکیل کیفری است؛ به همین دلیل اغلب وکلای موفق، کسانی هستند که در یک حوزه خاص، تخصص و دانش زیادی کسب می‌کنند و حوزه فعالیت خود را می‌شناسند.

امضای قرارداد

بهتر است بدانید که انجام انواع امور بانکی مانند افتتاح حساب، مسدود کردن حساب، دریافت وجه از بانک و انواع امور دیگر توسط وکیل در ایران قابل انجام است. فقط کافیست وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید و حدود اختیارات با توجه به نوع پرونده خود مشخص کنید تا امور بانکی شما انجام شود. در هر حالتی در نظر گرفتن رزومه و سابقه کاری برای انتخاب وکیل لازم و ضروری است زیرا رزومه کاری مهم ترین عامل تعیین کننده و پارامتر مهمی برای تشخیص وکیل متخصص است.

تماس با مدیریت جهت اخذ نوبت  :09155987611

موکلان در برخی شرایط بنا به نیاز خویش قصد دارند وکلایی اخذ کنند تا به آن ها در روند پرونده شان کمک کنند، به این وکلا، وکلای انتخابی میگویند. مثلا برخی پرونده ها، دارای سختی و پیچیدگی های زیادتری نسبت به سایر پرونده ها می باشند و یا برخی پرونده ها، زمان مجله خبری وکیل زیادی را از وکیل گرفته و ممکن است به طور کلی زمانبر باشند. بنابراین وکیل مربوطه، با بررسی پرونده به صورت کلی و درنظر گرفتن مشکلات آن، هزینه حق الوکاله خود را اعلام می دارد و سپس متقاضی می تواند تصمیم بگیرد که پرونده را به این وکیل واگذار کند یا خیر.

اما شاید نیاز باشد قبل از پرداختن به عنوان وکیل پایه یک دادگستری تعریفی جامع از عنوان وکیل داشته باشیم. در رسیدگی به پرونده های خانوادگی به موجب وجود مسائلی از قبیل حفظ آبرو اعضای خانواده و کاهش اضطراب و تنش های وارده به آنها، بهتر است وکیلی را انتخاب کنیم که علاوه بر خصوصیات ذکر شده، توانایی کنترل شرایط و کاهش صدمات وارده به موکل خویش را دارا باشد. در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد.

در دعاوی که موضوع آنها جزایی میباشد نیز هر دو طرف دعوا می توانند از همان ابتدا وکیل یا وکلای خود را به محضر دادگاه معرفی کنند و از مزایای داشتن وکیل بهره ببرند. در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد. راه دیگر وکالت دادن به وکیل در ایران از طریق ثبت نام در سامانه ثنا است. سامانه ثنا مروبط به قوه قضاییه است و برای ثبت دادخواست، ابلاغیه‌های قضایی و ارسال اظهارنامه‌ها راه‌اندازی شده است. برای وکالت دادن از طریق سامانه ثنا باید در این سامانه ثبت نام کرده و احراز هویت غیر حضوری را انجام دهید.