بهترین وکلای ایرانی درامریکا-وکیلی


آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. وکیل کسی است که از سوی شخص دیگری، اعم از حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌ شود. طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید. بالاخره با فراز و فرودهایی که در امور وکالت در سال‌های ۱۲۹۶ ،۱۳۰۰ ، ۱۳۰۵، ۱۳۰۶ و ۱۳۰۹ خورشیدی بوجود آمد، کانون وکلای دادگستری تحت نظر وزارت عدلیه تشکیل گردید و قانون وکالت در سال ۱۳۱۵ به تصویب رسید.

دعاوی حقوقی اغلب به دلیل ناآگاهی افراد از قوانین و حقوق خود واقع می شود و در وقوع دعاوی حقوقی جرمی اتفاق نیفتاده است و در صورت صدور رای، مجازاتی برای خوانده دعوی تعیین نمی شود و تنها طرفین دعوی به حق و حقوق خود می رسند و یا خسارت آنها در صورت زیان دیدن جبران می شود. چنانچه وکیل از این قانون تخلف نماید، به مجازات انتظامی درجه ی 3 در نوبت اول و درجه ی 4 در نوبت دوم و درجه ی 5‌ در نوبت سوم محکوم خواهد شد و به این تخلف وکیل در دادسرا و دادگاه انتظامی کانونی رسیدگی می شود که تخلف در حوزه ی آن واقع شده است. اگر وکیل پرونده ما متخصص و باتجربه باشد، مسلما با انجام امور خود باعث میشود که ما با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان به حق خود برسیم. گاهی موکل توان مالی برای اخذ وکیل جهت دفاع از پرونده خود را ندارد، به همین دلیل قانون گذار دستور میدهد تا وکیلی به رایگان در اختیار وی قرار گیرد. سامانه مدیریت خدمات کنسولی ( میخک ) با هدف ارائه کلیه خدمات کنسولی به هموطنان در حوزه های گوناگون شامل امور گذرنامه ، امور سجلی ، امور حمایت های کنسولی و قضایی ، تنظیم وکالتنامه ، تأیید اسناد ، گواهی عدم سوء پیشینه ، امور دانشجویی و… می باشد. وکلایی در ایران وجود دارد که بسیار نام آور هستند و همواره مورد اعتماد و اطمینان مردم واقع شده اند.

افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مجله خبری وکیل مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند. اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و محدودیت‌های چند ساله برای وکلای پایه دو در نظر گرفته شده است. وکیل پایه یک دادگستری به دلیل دانش حقوقی بالا و پشت سر گذاشتن آزمون‌ها و مراحل متعدد، مطمئنا تخصصی تر و حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به تکالیف و وظایف محول شده در چارچوب قرارداد وکالت عمل خواهند کرد.

پس با در نظر گرفتن نوع وکالت اعطایی، موکل باید انتظارات خود را مشخص کند و در صورتی وکالت مقید به وکیل داده، نباید از وکیل انتظاراتی خارج از حدود وکالت داشته باشد. وکالت می‌بایست در انجام عملی قانونی اعطا گردد و در انحصار شخص نیز نباشد. وکیل پایه یک دادگستری برای برقراری عدالت و برای احقاق حقوق آحاد جامعه در محاکم قضایی، فعالیت خود را انجام می‌دهند. امر وکالت زیر مجموعه امور قضایی محسوب می‌شود و از تامینات شغل قضا برخوردار است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از گزارش بازار کار از حقوق و دستمزد وب‌سایت ایران سلری، حقوق یک وکیل با تجربه کمتر از سه سال به طور میانگین در حدود ۷،۰۰۰،۰۰۰ تومان در هر ماه است.

  • ایشان در دعاوی های کیفری، ملکی، ثبتی، طلاق، خانوادگی و غیره مشغول به فعالیت می باشد و جزو بهترین وکیل در ایران شناخته شده است.
  • وکلای ایران به سبب جمعیت بالای اشخاص و پرونده های اکثر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از حد خبرت ی بالاتری برخوردار هستند.
  • وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق رشته حقوق است ولی هنوز اجازه وکالت ندارد و نتوانسته پروانه وکالت را از کانون وکلا اخذ نماید.
  • یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست.
  • در انتها می‌توان این‌طور گفت که وکلا می‌توانند مشاور حقوقی نیز باشند؛ اما یک مشاور یا کارشناس حقوقی، وکیل نیست؛ زیرا پروانه وکالت ندارد.

هرگاه بهترین وکیل ایران در مراجع قضایی از حقوق کارکنان دولتی دفاع کند، به او وکیل سازمانی می ‌گویند. همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. در ایران شهرهای متعددی وجود دارد و افراد در هر شهری برای رسیدگی به امور مختلف خانوادگی، کیفری، ملکی و … به دادگاه مراجعه می کنند تا مشکلشان برطرف شود؛ زمانی که افراد خودشان نتوانند از عهده حل مشکل شان بربیایند یا در برابر دادگاه، نتوانند به خوبی صحبت کنند، از بهترین وکیل در ایران کمک می گیرند.

. وکیل طلاق

3.امکان موفقیت وکلای پایه یک دادگستری بیش 80% میباشد، این در حالی است که وکلای پایه دو دادگستری 15% این شانس را دارند که از موکل خویش دفاع کنند. توجه داشته باشید که برخی از افراد نیز تشخیص میدهند که به طور کلی تمام اعمال حقوقی خود را به یک وکیل در ایران که خوب و قابل اعتماد است بسپارند و از بایت مدیریت شرایط حقوقی شغلی و شخصی، خیالشان راحت باشد. ، حقوقی در ایران جز مسائل بسیار مهمی میباشد که درصد زیادی از مردم برای حل مشکلات پرونده ی خود به دنبال انتخاب وکیل در ایران میباشند. دقت داشته باشید که وکالت اصولا با تنظیم سند رسمی و غیر رسمی برای بستن قرارداد عقد وکالت همراه است. اگر قرار است عقد وکالت با سند عادی و غیر رسمی همراه باشد، در اصطلاح میگوییم که وکالت نامه از نوع تنظیمی میباشد .

هر چند وکیل دادگستری از انجام امور خود به دنبال کسب درآمد نیز می باشد اما هدف اولیه برای بهترین وکیل کسب درآمد نیست بلکه هدف بالاتری در پشت نهاد وکالت پنهان است و آن ارائه خدمات حقوقی و کم کم افرادی است که مشکلی در زمینه حقوقیبرایشان به وجود آمده است. در واقع کمک به شخص نیازمند در این زمینه می تواند وجدان خود رامی تواند وجدان وکیل خوب را ارضا نماید. به موجب قانون بهترین وکیل در صورتی که همزمان دو یا چند دادگاه دعوت شده باشدیعنی جلسات متعدد دادرسی داشته باشد و نتواند همزمان در همه آنها حاضر شود لازم است در دادگاهی که حضور او بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری الزامی است حاضر شود و برای سایر دادگاه ها لایحه تنظیم کرده و ارسال نماید. البته بهترین وکیل همیشه حق توکیل وکالت را برای خود در نظر می‌گیرد تا در چنین مواقعی بتواند از کمک یک وکیل خوب دیگر استفاده نمایند.

انتخاب بهترین وکیل در ایران :

تیم دادسو، مجموعه‌ای متشکل از وکلای پایه یک و کارشناسان حقوقی است که به ایرانیان داخل و خارج از کشور خدمات وکالتی و‌ حقوقی ارائه می‌کند. اگر قصد دارید برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران وکالت دهید، باید از طریق سامانه ثنا یا میخک اقدام کنید. سامانه میخک یا مدیریت یک‌پارچه خدمات کنسولگری برای امور حقوقی و کنسولی، توسط وزارت امور خارجه راه اندازی شده است. برای استفاده از سامانه میخک باید ابتدا اطلاعات هویتی خود را در سامانه وارد کنید.