بهترین هدفون بی سیم ؛ راهنمای خرید از ۲۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان درجه-اصیل بخرید


در انتها اگر قصد خرید هدفون ارزان را دارید می توانید به وب سایت تکنوسان مراجعه کنید که تنوع بالایی از انواع هدفون ها را دارد. همچنین در صورتی که مغازه دار هستید و به دنبال خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از جمله هدفون هستید، این امکان برای شما وجود دارد که خرید های عمده خود را نیز از تکنوسان انجام دهید. نظر شما در انواع هدفون های معرفی شده در این مقاله چیست؟ آیا هدفون های بی سیم ارزان دیگری مد نظر شما بوده که داخل فهرست بالا قرار نداشته باشد؟ حتما نظرات خود را با مجله تکنوسان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. هدفون های بلوتوثی معمولا برای سهولت در حمل، گوشی های کوچکی دارند و ممکن است که به خوبی روی گوش کاربر قرار نگیرند.

همچنین از کیفیت صدای HD پشتیبانی می‌کند و می‌توانید صدای استریو فوق العاده‌ای را تجربه کنید. به کمک دکمه‌های کنترل کننده روی کابل می‌توانید آهنگ خود را تنظیم کرده و همچنین به کمک میکروفون می‌توانید به راحتی مکالمات خود را انجام دهید. هدفون هایلو مدل mori pods از باتری قدرتمندی بهره می‌برد که با ۲ ساعت شارژ می‌توانید تا ۱۶ساعت از آن استفاده کنید. بهترین هدفونی که در این بازه قیمتی می‌توان معرفی کرد، هدفون هایلو مدل GT6 است که وزن بسیار پایینی دارد. این هدفون دارای درایورهای بسیار با کیفیت با قطر ۱۲ میلی‌متر است که صدای شفاف و واضحی را تولید می‌کنند. وزن هریک از گوشی‌ها با وزن یک برگه A4 برابر است و در استفاده طولانی مدت هیچگونه احساس خستگی در ناحیه وب سایت اصیل بخرید گوش نخواهید داشت.

شما می‌توانید با قرار دادن یک کارت حافظه، بدون نیاز به گوشی یا هر وسیله‌ دیگری، موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید و مدت زمان استفاده از هدفون را چند برابر کنید. همچنین این هدفون دارای یک کابل AUX با کیفیت است و می‌توان از این محصول به عنوان یک هدفون سیمی هم استفاده کرد. ما در این راهنمای خرید، ۱۵ هدفون بی‌سیم با کیفیت را از برندهای معتبر معرفی کرده‌ایم تا با هر بودجه و سلیقه‌ای که دارید، بهترین هدفون بی سیم را انتخاب و از آن نهایت استفاده را ببرید. هدفون سن هایزر مدل PXC 550-II نسل دوم از سری PXC 550 است که پیشرفت های خوبی را نسبت به نسخه قبلی خود داشته است. طراحی و نحوه قرار گیری این هدفون روی گوش به کاربر حس یک محصول باکیفیت و عالی را می دهد و به خوبی روی گوش ها قرار می گیرد. طراحی کاپ هدفون ها به صورت جمع شونده باعث می شود که حمل آن آسانتر شود، اما همچنان بهتر است که به علت سایز نسبت بزرگ آن از کیف مخصوص همراه هدفون برای جابجایی استفاده شود.

  • ولی یکمی شارژ نگه داشتنش کمه، زبانی که موقع قطع و وصل شدن صحبت می‌کنه چینیه!
  • در کاربردهای ورزشی، هدفون‌های بی‌سیم محبوبیت بیشتری دارند و بهترینشان با داشتن طراحی راحت و متناسب با اندازه گوش صدای باکیفیت‌تری پخش می‌کنند.
  • هدفون بی سیم بروفون مدل BO04 یکی از بهترین هدفون ها در رده قیمتی زیر 300 هراز تومان است که جدید ترین و به روز ترین امکانات را در کنار ظاهری جذاب به کاربران ارائه می کند.
قطر درایور این محصول ۱۰ میلی‌متر بوده و صداهای بم و زیر بسیار واضح و با کیفیتی را ارائه می‌کنند. همچنین این هدفون دارای میکروفون بودن که به راحتی می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ دهید. هدفون Airpods Pro قابلیت‌های خود را در اتصال با دستگاه‌های آیفون نشان می‌دهد و بهتر است کسانی که گوشی‌های آیفون دارند این هدفون را خریداری کنند، هرچند ایرپاد پرو به گوشی‌های اندرویدی نیز متصل می‌شود. به‌لطف پردازنده H1 با باز کردن در محفظه شارژ، پیامی به‌صورت خودکار روی آیفون، آیپد یا مک‌بوک ظاهر می‌شود و با فشردن دکمه اتصال یا Connect هدفون به دستگاه وصل می‌شود.

بهترین برندهای هدفون بی سیم زیر 1 میلیون کدامند؟

این هدفون زیلوت از طریق بلوتوث و کابل AUX توانایی اتصال به موبایل و یا هر وسیله دیگر پخش کننده صدا را دارد. ایرپاد ۳ از باب کیفیت صدا و مکالمه دسته‌کمی از ایرپاد پرو ندارد، ولی نداشتن فناوری حذف نویز فعال می‌تواند یکی از دلایلی باشد که کماکان ایرپاد پرو را گزینه‌ی جذاب‌تری جلوه کند. گواهی IPX4 دارد، کیفیت صدا و مکالمه‌ی آن خیلی خوب و نسخه‌ی بلوتوثش ۵٫۲ است. طراحی این هدفون در رده‌ی طراحی‌های جذاب قرار می‌گیرد و با اینکه سلیقه در طراحی بسیار دخالت دارد، طراحی این محصول به‌راحتی به دل عموم کاربران می‌نشیند. این محصول می‌تواند صدای موزیک در در اکثر سبک‌ها به خوبی منتقل کند؛ هرچند آهنگ‌هایی که خودشان Low Mid یا Bumped Treble هستند، ممکن است به شکل غیرطبیعی و عجیبی شنیده شوند. متاسفانه این محصول دارای قابلیت نویز کنسلینگ نیست که در نتیجه آن ممکن است برخی از کاربران از تهیه‌اش صرف نظر کنند.

بهترین هدفون بی سیم ؛ راهنمای خرید از ۲۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان درجه-اصیل بخرید

وزن این هدفون هم 250 گرم است و در مقایسه با رقبا ارزش خرید بالایی دارد . مقدمه‌چینی برای محصولی از کمپانی سنهایزر و ویژگی‌های جذابی نظیر حذف نویز فعال که در هر هدفون پرچمدار دیگری در بازار وجود دارد، سنهایزر Momentum 2 یکی از بهترین هدفون‌های تمام بی‌سیمی است که می‌توانید تهیه کنید. کیفیت صدایی که این هدفون در اختیارتان می‌گذارد، کمتر هدفونی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. اگر به دنبال خرید بهترین هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان هستید و بودجه زیادی هم ندارید، شاید Superlux برای‌تان گزینه مناسبی باشد. این محصول فاقد میکروفون و قابلیت ANC است، در نتیجه شاید آن چنان مورد استقبال افراد زیادی قرار نگیرد.

وزن هریک از بادزها ۵ گرم بوده و با طراحی ارگونومی خود حتی در تحرکات بالا از گوش بیرون نمی‌افتند. سری‌های این بادز از جنس سیلیکون بوده و از بروز حساسیت جلوگیری می‌کند و همچنین دارای چند سری متفاوت است که با توجه به سایز گوش خود می‌توانید سری مناسب را انتخاب کنید. هدفون بی‌سیم انکر مدل ساندکور Air 2 طراحی کوچک و ارگونومی دارد که استفاده از آن را آسان کرده وسبب می‌شود تا در تحرکات بالا از گوش بیرون نپرد. این محصول دارای ظاهر زیبا با دو رنگ است که جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

نظر شما در انواع هدفون های معرفی شده در این مقاله چیست؟

این وزن بسیار کم باعث می‌شود بعد از چندین ساعت استفاده هیچ فشاری به سر و گردن شما وارد نشود. اتصال این محصول از طریق بلوتوث 5.0 انجام می‌شود و به گفته سازنده تأخیر کمی در انتقال صدا وجود دارد. این مدل می‌تواند به طور همزمان به دو دستگاه مختلف متصل باشد که این ویژگی می‌تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. برای این هدفون درایور 32 میلی‌متری در نظر گرفته شده و می‌تواند صدایی شفاف و واضح را تولید کند.

هدفون بی‌سیم QCY مدل T18