بهترین لپ‌تاپ های میان رده 2023 10 مدل پر فروش 1402 1 25 | behtarin-laptop


معمولا نمایشگرهای 4k را می‌توان در لپ تاپ های پرچمدار و سطح بالا پیدا کرد. نمایشگر لمسی ممکن است باعث افزایش قیمت دستگاه شود اما کار شما را راحت‌تر می‌کند. همچنین بهتر است به سراغ محصولاتی با صفحه نمایش مات و بدون بازتاب باشید. برای اینکه این لیست رو آماده کنم، باید مدل‌های زیادی رو از نظر مشخصات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کارایی باهم مقایسه میکردم تا بهترین اونا رو پیدا کنم. اگه بخوام بهتر بگم، این لیست یه جورایی چکیده بهترین لپ‌تاپ‌های میان رده که همین الان میتونید بخرید. یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده برند DELL مدل Vostro 3591 – B می باشد، این مدل دارای بدنه ای بسیار زیبا با طراحی پوست ماری است.

لنوو IdeaPad 3 با پردازنده Core i3؛ مناسب برای کاربری عمومی، اداری، دانش‌آموزی

البته پردازنده در لپ تاپ های گیمینگ معمولا از سری‌های قوی انتخاب می‌شوند و کمتر مدل گیمینگی را می‌توان پیدا کرد که پردازنده‌ی ضعیفی در آن بکار رفته بهترین لپ تاپ تا 6 میلیون باشد. اگر به دنبال لپ تاپی میان رده برای تدوین فیلم و عکس هستید که قیمتی زیر 1000 دلار داشته باشد، HP با مدل x و پردازنده AMD، تعداد هسته های مورد نیاز شما را برای این پروژه ها تامین می کند. در این لپ تاپ با استفاده از پردازنده گرافیکی Radeon، براحتی از پس پروژه های تدوین فیلم بر می آید. پوشش 96 درصدی طیف رنگ SRGB و دقت 2.26 DeltaE، پوشش 71درصدی رنگ AdobeRGB نیاز های شما را برای تدوین فیلم برطرف خواهد کرد. 8 گیگابایت رم، و 128 گیگابایت حافظه SSD و یا چرخش 360 درجه و قابلیت استفاده از قلم، این لپ تاپ را به گزینه ای جذاب در لیست بهترین لپ تاپ های میان رده 2021 تبدیل می کند. اکثر دانش آموزان به دنبال لپ تاپی هستند که علاوه بر عملکرد خوب، ظاهری جذاب و شیک داشته باشد، و باید اعتراف کرد که Microsoft Surface Laptop Go تمامی این معیارها را با خود به همراه دارد.

  • کارشناسان شرکت ایسوس همواره سعی در تولید مدل‌هایی با کیفیت بالا و مورد قبول اکثریت کاربران دارند.
  • مک بوک ایر 2020 اپل تنها ۱.۲۹ کیلوگرم وزن و ۱۶ میلی متر ضخامت دارد و بدنه‌ی آن تمام فلزی است و کیفیت ساخت بالای آن را به محض لمس دستگاه متوجه خواهید شد.
  • مجهز به 128 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD است که بالا آمدن ویندوز و باز شدن نرم افزارها را با سرعت بسیار بهتری انجام می‌دهد.
  • با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز بهره می‌برد و در نتیجه یک محصول ایده‌آل برای اجرای بازی‌های شوتر اول شخص خواهد بود.
این لپ تاپ نیز جزو به صرفه‌ترین قیمت‌های بازار را دارد بنابراین می‌توانید با یک هزینه مناسب از امکانات عالی لپ‌تاپ بهره ببرید. یک لپ‌تاپ مناسب برای مهندسی باید به اندازه‌ای قدرتمند باشد که به راحتی محاسبات پیچیده مهندسی را اجرا کند. لپ‌تاپ‌های گیمینگ گزینه مناسبی برای کارهای مهندسی هستند زیرا براساس ویژگی‎هایی مانند کارت گرافیک مجزا، پردازنده‌های مرکزی قدرتمند و حافظه و فضای ذخیره‌سازی عالی طراحی شده‌اند.

بهترین لپ‌تاپ‌های میان‌رده از لحاظ قیمت

بهترین لپ‌تاپ های میان رده 2023 10 مدل پر فروش 1402 1 25 | behtarin-laptop دومین پیشنهاد برای لپ تاپ‌های امور گرافیکی لپ تاپ اچ پی مدل Omen 16-K0033DX-AB می‌باشد. این لپ تاپ با نمایشگر 16 اینچی از نوع IPS و 165 هرتزی تجربه عالی‌ای به شما خواهد داد. این لپ تاپ با گرافیک RTX 3060 و پردازنده i9 نسل دوازده بالاترین سطح عملکرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. سری اسپکتر اچ‌پی، همواره جزو بهترین برند های لپ تاپ جهان بودند. مدل 2021 این سری نیز با همان طراحی رده‌بالا، پردازنده قدرتمند و نمایشگر زیبایی که از این سری انتظار داشتیم عرضه شده و از نظر عملکرد می‌تواند پا به پای بهترین مدل های لپتاپ جهان پیش آمده و حتی برای بازی کردن هم مناسب باشد. اما بزرگترین نقطه قوت این لپ‌تاپ، ضخامت و وزن بسیار کم آن است که سبب شده بهترین گزینه برای افرادی باشد که نیاز دارند لپ‌تاپ خود را همیشه همراشان داشته باشند.