اسامی انتخابی بهترین وکلا در ایران Top 10 Lawyers & Law Firms in Iran-وکیلی


دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات – زیرا ریزترین موضوعی می تواند بر مسیر پرونده تأثیرگذار باشد و بی توجهی به آن آثار غیر قابل جبرانی برای وکیل به همراه بیاورد. وکلایی که به موکلان خود برای رسیدن به نتیجه تضمین می‌دهند در این گروه می‌گنجند.در واقع تضمیت یک وکیل تضمین به وسیله و تلاش در دعواست نه تضمین نتیجه دعوا. بازار وکالت گرفتار فاصله طبقاتی است، عده‌ای آنقدر در این بازار گیرشان می‌آید که نامشان را باید در فهرست مولتی‌میلیونرها نوشت و عده‌ای دستشان آنچنان کوتاه است که هرچند ماه یک بار هم پرونده‌ای گیرشان نمی‌آید. در میانه این دو گروه هم مردم ایستاده‌اند که نمی‌دانند بالاخره به اولی‌ها اعتماد کنند یا به دومی‌ها.

  • خصوصا در ایران که نیاز به بهترین وکیل در ایران الزامی می باشد زیرا ممکن است حداقل برای یک بار هم که شده است درگیر مشکلات ملکی، کیفری، خانوادگی، طلاق، ثبتی و غیره شویم، بنابراین نیاز به کسی داریم تا پرونده های حقوقی را بهترین شکل ممکنه مدیریت کند.
  • بهترین وکیل ایران در امور حقوقی، یک وکیل پایه یک دادگستری است که به مشاوره ی افراد در امور مدنی می پردازد.
  • سامانه میخک (مدیریت یکپارچه خدمات کنسولگری) یا همان سامانه تاک قدیم، راه دیگری برای وکالت دادن به وکیل در ایران هست.
  • الهام افکاری اواسط آبان‌ماه امسال در جریان اعتراضات مردمی بازداشت شد.
حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. موارد فوق، که در آنها جنبه های اخلاقی به جنبه قانونی محض غلبه دارد، از نظر مصداقی بر آنچه در مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکالت در کشورهای اروپایی و آمریکایی پیش بینی شده، قابل انطباق است. ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند. وکیل کسی است که از سوی شخص دیگری، اعم از حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌ شود.

این تیراندازی‌ها همزمان با جشن‌های سال نوی چینی رخ داده، اما ارتباط آن با این جشن‌ها معلوم نیست. به گزارش رسانه‌های محلی، تیراندازی ابتدا در مزرعه قارچ و سپس در پارکینگ یک شرکت دارای کامیون‌های سنگین رخ داد. به اعتقاد این کارشناسان، این چرخه خود سبب افزایش زیان سربار خودروسازان ایرانی می‌شود در نتیجه دوباره خودروسازان اقدام به پیش‌فروش جدید برای جبران زیان‌های قبلی می‌کنند و این چرخه مدتی است که تبدیل به یک دور باطل شده است. به این ترتیب خرید یک دستگاه در بورس ۲۰۰ میلیون تومان سود عاید خریدار می‌کند. این فروش در بورس کالا سبب شد تا ایران خودرو ۱۹۰۰ میلیارد تومان سود کند. وریا غفوری، در میانه‌های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران و به دلیل انتشار پست‌های انتقادی و حمایت از اعتراضات سراسری ایران برای مدتی بازداشت شد.

معرفی انواع شغل وکالت + وظایف و ویژگی‌های شخصیتی یک وکیل

یک وکیل معاضدتی حق گرفتن هیچ هزینه‌ای به‌جز تمبر دادرسی را از موکل خود ندارد. معمولاً وکلای کیفری در یکی از دو حوزه وکیل دادگستری یا وکیل مدافع فعالیت می‌کنند. وکلای دادگستری، نماینده‌ دولت یا شخصی هستند که جرم علیه آن‌ها مرتکب شده است؛ اما وکلای مدافع، نماینده متهم به جنایت هستند.

. مشـاوره حقوقی آنلاین

وکلا معمولا با توجه به سختی ، پیچدگی و ارزش و اهمیت پرونده حق الوکاله را تعیین می کنند. شما از طریق سایت عدل و حق می توانید با مناسب ترین هزینه به حل مشکلات حقوقی بپردازید. با استفاده از مجله خبری وکیل میتوان از پرداخت بسیاری از هزینه ها که در روند دادرسی پرونده ها هیچ تاثیری ندارند، جلوگیری کرد.

البته در شرایط عادی دسترسی به کسانی که قبلا به یک وکیل مراجعه کرده‌اند، کار آسانی نیست. بعضی از افراد تصور می‌کنند که یک وکیل باید در تمام زمینه‌های حقوقی و قضایی تسلط کامل داشته باشد. واقعیت این است که تعداد وکلای خبره‌ای که از چنین ویژگی برخوردار هستند، بسیار محدود است. تقریبا در ازای تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی ما در جامعه، زمینه‌های حقوقی نیز در قانون وجود دارد. بنابراین مانند پزشکی طبیعی است که یک وکیل نمی‌تواند روی تمام حوزه‌ها تخصص داشته باشد.

متاسفانه همین تصور اشتباه نیز باعث شکست بسیاری از افراد در پرونده هایی شده است که مسلما حق با آنها بوده است و نتوانسته اند به خوبی از حقوق خود دفاع کنند و از قوانین مربوط به مسئله ی مربوط به خوبی آشنایی نداشته اند. شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید. برای آشنایی شما با وکلای سراسر کشور، آن ها را معرفی کردیم و توضیحاتی در مورد انواع وکیل از لحاظ مراجع مختلف دادیم، همچنین در بخش انتهایی مقاله گفتیم که چه تعداد وکیل می توان در دعاوی کیفری و حقوقی داشت.

تماس با مدیریت جهت اخذ نوبت  :09155987611